Реалізація концептуально нової освітньої моделі в Державному університеті телекомунікацій передбачає викладання найпрогресивніших і актуальних дисциплін. Навчальний план спеціальності 054 «Соціологія» з 2017-2018 навчального року містить тільки ті дисципліни, які характеризують сучасні процеси в суспільстві і відповідають вимогам компаній-роботодавців.
Однією з нових дисциплін, яка викладається кафедрою економіки підприємств і соціальних технологій на 3-му курсі, є Соціологія Інтернету.
Соціологія Інтернету поширюється на використання соціологічних теорій і методів в Інтернеті, як джерела інформації і комунікацій.
Інтернет - новітній прорив в інформаційній сфері - є об'єктом інтересу для соціологів в різних аспектах. Наприклад таких як: онлайн-опитування, дискусійний майданчик, соціальні зв'язки в Інтернеті і т.д. Всі соціальні зміни, пов'язані з переходом від індустріального до інформаційного суспільства, знаходять відображення в Інтернет-середовищі.
Дисципліна представляє огляд основних напрямків дослідження Інтернету і нових медіа в соціальних дисциплінах. Головною її цінністю є те, що студенти вчяться приймати рішення в сучасному інформаційному суспільстві і взаємодіяти з віртуальним співтовариством. Саме вміння професійно аналізувати інтернет-спільноти - є ключовою компетенцією сучасного соціолога, яка гарантує йому високу зарплату і роботу в престижній компанії або великому аналітичному центрі.
Головні практичні навички, які отримують майбутні фахівці, - це соціологічне супровід зростаючого ринку інтернет-послуг, а також виявлення характерних рис інтернет-користувачів і формованих ними соціальних груп. Студенти також опановують основи популярної сьогодні кіберсоціологіі.
Найближчим часом кафедрою заплановано проведення відкритого студентського семінару з актуальних проблем інтернет-соціології.