Державний Університет Телекомунікацій

Сучасне навчання соціологів: інтерактивні та іноваційні методи

Вчитися може бути не тільки цікаво, а й весело. На занятті з дисципліни «Соціологія масових комунікацій та медіапланування» студенти-соціологи групи СТД-11 вивчають предмет «Соціологія масових комунікацій та медіапланування». В процесі вивчення курсі студенти дізнаються про   виникнення масових комунікацій в суспільстві, вивчають громадську думку як соціальний інститут. Особливо цікавим є ознайомлення з засобами масових комунікацій (ЗМК)  як соціальної  підсистеми. Тільки в нас в університеті студенти на практичних прикладах дізнаються про  функції і ролі ЗМК, про соціологічні дослідження комунікатора як ланки комунікативного процесу, про соціологічний аналіз змісту масової  комунікацій.

Медіа сфера зара «рулить»! У сучасному контексті «медіа» - це широке поняття, яке включає в себе всю сукупність технологічних засобів і прийомів комунікацій, службовців для передачі конкретного споживача інформаційного повідомлення в тому чи іншому вигляді: текст, музика, зображення.

Безсумнівно, сучасний соціолог не може обійтися без знань, які стосуються медіа-сфери! І так само важливо для роботи майбутніх фахівців уміти  розбудовувати комунікації, управляти комунікаційними процесами, аналізувати і вирішувати проблеми, що виникли в процесі масової комунікації.

Навчальний процес на кафедрі економіки підприємств і соціальних технологій спирається саме на використання інтерактивних методів навчання та організовується з урахуванням включеності в процес пізнання всіх студентів групи без винятку.

Спільна діяльність означає, що кожен вносить свій особливий індивідуальний внесок. В ході роботи йде обмін знаннями, ідеями, способами діяльності. Організовуються індивідуальна, парна і групова робота, використовується проектна робота, рольові ігри, здійснюється робота з документами та різними джерелами інформації. Створюється середовище освітнього спілкування, яке характеризується відкритістю, взаємодією учасників, рівністю їх аргументів, накопиченням спільного знання, можливість взаємної оцінки і контролю.

До речі, у понеділок, 18 березня 2019 року відбудеться чергова зустріч наших студентів з відомим медіа-журналістом! Подробиці зустрічі – у наступній новині-))


Фотографії

Оцініть новину:
9

Читайте також

Для майбутнього фахівця дуже важливо розуміти, яким чином відбувається професійна діяльність з обраної спеціальності у реально існуючій компанії, прич..
Якість команди визначає якість бізнесу. Результат компанії – це результат людей, які в ній працюють. Отже, сильна команда складає 50% усіх факто..
Цього тижня пройде найочікуваний, в першу чергу для дівчат, конкурс «Містер Державного університету телекомунікацій» 14 березня о 1..

Ключові слова

Про кафедру

Кафедра Економіки підприємств та соціальних технологій

Отримати консультацію

у завідувача кафедри
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.

Ми у соціальних мережах


Переглядів: 117
^