XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Економічні дослідження ринку — ще одна грань соціології

13:27, 20-02-2020

Студенти Державного університету телекомунікацій, які навчаються за спеціальністю “Соціологія” знають, що поле  професійної діяльності соціолога є душе широким. Одним з найцікавіших шляхів практичної діяльності сучасного соціолога є проведення маркетингових та економічних досліджень.

Ринок з точки зору соціології ринку - це один з елементів суспільства, який тісно пов’язаний з його соціальною структурою і соціальними процесами. Відповідно, соціологія ринку досліджує економічне життя, розвиток ринкової економіки як соціальний процес, що викликаний активністю соціальних спільнот.  Саме тому, для формування  у студентів-соціологів компетенцій з  вивчення ринків інноваційними інструментіами,  до освітньої програми включено дисципліну “«Економічні дослідження ринку та споживання». 

 В рамках професійного обміну досвідом з цієї дисципліни,  доцентом кафедри економіки підприємств та соціальних технлологій, к.е.н. Ромащенко Ольгою Сергіївною 17.02.2020 р.  було проведено відкриту  лекцію  для студентів ІІІ курсу спеціальності 051 «Соціологія». 

На лекції за темою «Значення та процес дослідження ринку та споживання» були присутні не тільки викладачі кафедри економіки підприємств та соціальних технологій, а й завідувач кафедри менеджменту  д.е.н., професор Гудзь Олена Євгеніївна та  завідувач кафедри маркетингу  д.е.н., професор Виноградова Олена Володимирівна. На лекції, яка проходила з використанням яскравої презентації, були розглянуті  такі питання, як:  історичний аспект виникнення та розвитку процесу дослідження ринку та споживання; мета, завдання, структура та класифікація досліджень ринку; основні методи та принципи організації досліджень ринку.

Навчальні цілі, які були поставлені на початку лекції, а саме: набуття вмінь здійснювати підбір напрямів і різновидів маркетингових досліджень  ринку; засвоєння особливостей та методології проведення відповідних досліджень; уміння  обирати методи контакту з респондентами  під час   досліджень були досягнуті. Зазначимо, що проведення лекцій на  високому науково-методичному рівні є однією зі складових інноваційного змісту навчання в університеті.

До  зустрічі на наступних заняттях, шановні студенти!

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "051 Економіка" кафедри Економіки та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Економіки

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.

Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.

Переглядів: 4 094