XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Якісна реалізація інноваційного змісту навчання за підвищення професійної майстерності викладачів

20:06, 30-04-2021

Для  втілення в життя інноваційного змісту навчання, який розроблено ректором Державного університету телекомунікацій – д.т.н., професором, заслуженим працівником народної освіти України Толубком Володимиром Борисовичем, необхідно постійно вдосконалюватися, відточувати викладацьку майстерність та розвиватися, міркувати та викладати інноваційно. Зрозуміло, що підвищення професійної майстерності викладача, його саморозвиток, прагнення до пізнання нового та апробації нововведень та нового є тим підґрунтям, що формує високопрофесійність викладача та слугує фундаментом до розуміння та сприйняття викладу матеріалу та надання знань та формування вмінь студента.

Викладачі кафедри підприємництва торгівлі та біржової діяльності працюють над вдосконаленням себе на своїй професійній ниві, наразі підвищуючи свій професійний рівень, проходячи курс підвищення кваліфікації на базі ДЗВО «Університету менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України.

Основні проблемні питання, що висвітлювалися упродовж першого етапу проходження курсу підвищення кваліфікації:

  1. Дидактика вищої школи: методи, прийоми, технології навчання
  2. Дидактична інтеграція: тренди, виклики, прогнози
  3. Нормативно-правові та науково-методичні аспекти системи забезпечення якості вищої освіти
  4. Організація розбудови внутрішньої системи якості освіти
  5. Академічна доброчесність у закладах освіти
  6. Стандарти і кваліфікації у європейському просторі:  дорожня карта для України
  7. Інноваційні технології  у професійній діяльності педагогічних працівників в умовах відкритої освіти
  8. Основи практичної роботи у віртуальному освітньому середовищі
  9. Професійний розвиток працівників освіти в умовах реформ
  10. Рефлексивна позиція педагогічних /науково-педагогічних працівників як чинник подолання психологічних бар'єрів щодо впровадження освітніх інновацій
  11. Використання віртуальної та доповненої реальності в освітньому процесі

Розгляд та активне обговорення вищенаведених питань суттєво вплине на підхід до формування викладу матеріалів за освітніми компонентами та допоможе більш якісно реалізовувати основні положення інноваційного змісту навчання кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності та підтримувати загальноуніверситетську концепцію інноваційного змісту навчання для формування конкурентоспроможного та якісно підготовленого фахівця.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Фахівець з підприємництва, торгівлі та біржової справи здійснює організацію підприємницької (у т.ч. торговельної та біржової) діяльності підприємства, вирішує проблеми формування ефективної загальної стратегії розвитку підприємства, обґрунтовує фінансово-економічну, товарну, збутову та кадрову підстратегії, визначає напрями підвищення ринкової вартості підприємства в умовах динамічного бізнес-середовища.

Фахівець може займати первинні посади на підприємствах різного профілю та організаційно-правової форми, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах.

Спеціалізація: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Фахівець з підприємництва, торгівлі та біржової справи здійснює організацію підприємницької (у т.ч. торговельної та біржової) діяльності підприємства, вирішує проблеми формування ефективної загальної стратегії розвитку підприємства, обґрунтовує фінансово-економічну, товарну, збутову та кадрову підстратегії, визначає напрями підвищення ринкової вартості підприємства в умовах динамічного бізнес-середовища.

Фахівець може займати первинні посади на підприємствах різного профілю та організаційно-правової форми, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах.

Переглядів: 2 377