Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Вітаємо команду факультету Телекомунікацій з яскравим виступом на конкурсі «Візитка факультету» !!!

Вітаємо команду факультету Телекомунікацій з яскравим виступом на конкурсі «Візитка факультету»!!! Відмінний сценарій, захоплюючий сюжет, чудова гра і просто феєричні номери! Ви були по-справжньому професійними!

Наша гордість: Табачников Гліб, Чугунов Сергій, Безсмертний Андрій, Дудка Олександр, Богачова Каріна, Кушнір Олександр, Говорухін Станіслав, Миколайчук Ярослав, Маценко Дмитро, Мікуляк Світлана, Ткаченко Вікторія, Сухова Анастасія, Ломако Андрій, Чуприна Ілля, Ждан Владислав, Димарчук Дмитро, Коваленко Сергій, Гнатишин Ігор, Нейма Ігор, Богдашевський Віталій, Герасимович Тетяна, Алісов Андрій, Гамерський Дмитро, Сороченко Ігор.

Особлива подяка «старшим товаришам»: Гаджиєвій Зохрі, Фокіну Іллі, Ляшкову Микиті та Мартинюку Сергію.

         Факультет пишається вами!!! І всі перемоги у нас ще попереду! Так тримати!


Фотографії

Оцініть новину:
1

Ключові слова

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.


Переглядів: 22 301
^