XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Засідання Вченої ради Університету

12:06, 21-10-2016

18 жовтня відбулося засідання Вченої ради Державного університету телекомунікацій, на якому були розглянуті  та прийняті зміни до Положень про Харківський та Львівський коледжі Державного університету телекомунікацій, які стосувалися утвердження неприбуткового статусу Коледжів, використання їх доходів та передачі активів у разі припинення Коледжу.

Дані зміни внесені відповідно до Закону України від 17 липня 2015 року «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій» з метою включення до нового реєстру неприбуткових установ та організацій та відповідно до п. 133.3 статті 133 Податкового кодексу України.

Вчена рада також розглянула  та затвердила склад редакційної колегії наукового журналу «Сучасний захист інформації», головним редактором якого є завідувач кафедри Інформаційної та кібернетичної безпеки професор Бурячок В.Л. Редакційна колегія складається з 27 фахівців від Державного університету телекомунікацій, фахівців з Узбекистану, Казахстану, Польщі, Вірменії, Китаю та представників провідних вищих навчальних закладів України, діяльність яких пов’язана з захистом інформації. 

На засіданні були розглянуті і інші питання.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 722