XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

ЗАХИСТ ДИСЕРТАЦІЙ

13:10, 05-12-2014

23   ГРУДНЯ 2014   РОКУ  О  14.00  В   КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛІ ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ НА ЗАСІДАННІ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ВЧЕНОЇ РАДИ Д26.861.01 ВІДБУДЕТЬСЯ  ЗАХИСТ ДИСЕРТАЦІЙ НА ЗДОБУТТЯ НАУКОВОГО СТУПЕНЯ

1. ШУЛЬГИ ОЛЕКСАНДРА ВАСИЛЬОВИЧА

на тему «МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ ПСЕВДОСУПУТНИКОВОЇ РАДІОСИСТЕМИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ БЕЗПЕКИ УПРАВЛІННЯ КОМПОНЕНТІВ МОБІЛЬНИХ МЕРЕЖ ЗВ’ЯЗКУ»,

поданої на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук

за спеціальністю 05.12.13 – радіотехнічні пристрої та засоби телекомунікацій

Науковий консультант - доктор технічних наук, с.н.с. Козелкова Катерина Сергіївна

 

2. СОЛОМИЦЬКОГО МАКСИМА ЮРІЙОВИЧА

на тему: МОДЕЛЬ ПОТОКІВ ПОВІДОМЛЕНЬ КОНВЕРГЕНТНОЇ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ МЕРЕЖІ ”,

поданої на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук

за спеціальністю 05.12.02 - телекомунікаційні системи та мережі.

Науковий керівник:  доктор технічних наук, професор Гайворонська Галина Сергіївна.

Запрошуються всі бажаючі.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 33 338