XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

ВІТАЄМО!

13:46, 05-06-2014

21 травня 2014 року оператор мобільного зв'язку «МТС Україна» провів фінал восьмого всеукраїнського конкурсу «Професіонали майбутнього» – відкритий захист наукових проектів на тему «Перспективи впровадження технологіі SDN на транспортній мережі з’язку», представлених на конкурс командами дванадцяти провідних вузів України. Роботи команд оцінювала конкурсна комісія, до складу якої увійшли теоретики – представники академічної науки, а також практики – експерти компанії МТС і фахівці компаній Huawei і Alcatel-Lucent. Національна програма підтримки студентів «Професіонали майбутнього» проводиться за підтримки Міністерства освіти і науки України, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, і Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України.

ЗБІРНА КОМАНДА ДУТ У СКЛАДІ СТУДЕНТІВ ННІТІ:

Коробчук Світлани Олександрівни (група ІМД-41)
Мартинюка Сергія Анатолійовича (група ТСД-41)
Мельникова Павла Ігоровича (група ТСД-42)
Прилєпова Євгена Валерійовича (група КСД-41)       

СТАЛА ПРИЗЕРОМ В НОМІНАЦІЇ

                                    «ЗА АКТУАЛЬНІСТЬ ПРЕДСТАВЛЕНОГО ПРОЕКТУ».

ВІТАЄМО  КОМАНДУ З ГІДНОЮ ПРЕЗЕНТАЦІЄЮ ПРОЕКТУ!  БАЖАЄМО ПОДАЛЬШИХ УСПІХІВ, ЦІКАВИХ ІДЕЙ, ПОЧЕСНИХ НАГОРОД!

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 24 210