XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Захист магістерських робіт студентів заочної форми навчання по освітній програмі «Інформаційні мережі зв`язку»

15:21, 02-06-2020

9.06.2020р.

КОМІСІЯ №7   магістри

ІМЗМ-71

Голова комісії:

заступник директора науково-методичного департаменту Державного підприємства «Український державний центр радіочастот», кандидат технічних наук, доцент Благодарний Вадим Геннадійович

Заступник голови комісії:

директор Навчально-наукового інституту інформаційних технологій Бондарчук Андрій Петрович

Члени комісії:

 

  • професор кафедри комп’ютерних наук Гніденко Микола Петрович;
  • доцент кафедри інформаційних систем і технологій Косенко Вікторія Романівна;
  • доцент кафедри комп’ютерних наук Звенигородський Олександр Сергійович

Секретар комісії:

провідний фахівець навчально-наукового інституту інформаційних технологій Толста Валентина Микитівна.

 

10.06.2020р.

КОМІСІЯ №7   магістри

ІМЗМ-71

Голова комісії:

заступник директора науково-методичного департаменту Державного підприємства «Український державний центр радіочастот», кандидат технічних наук, доцент Благодарний Вадим Геннадійович.

Заступник голови комісії:

директор Навчально-наукового інституту інформаційних технологій Бондарчук Андрій Петрович

Члени комісії:

  • професор кафедри комп’ютерних наук Гніденко Микола Петрович;
  • доцент кафедри інформаційних систем і технологій Косенко Вікторія Романівна;
  • доцент кафедри комп’ютерних наук Звенигородський Олександр Сергійович

Секретар комісії:

провідний фахівець навчально-наукового інституту інформаційних технологій Толста Валентина Микитівна

              

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 909