XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Incubator presentation + Machine learning. The Fourth Industrial Revolution.

11:14, 07-03-2018

Кафедра Комп’ютерної інженерії запрошує студентів Державного університету телекомунікацій, які зацікавлені дізнатися про Програму інкубатору інженерів Cisco, вивчають курс CCNA та отримають диплом бакалавра або магістра до вересня 2019 до участі в Студентському дні Cisco, який відбудеться 29 березня 2018 року.

Реєстрація за посиланням: http://cs.co/9004DrpDQ that students can use. Incubator presentation + Machine learning. The Fourth Industrial Revolution, Cisco Kiev.

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "123 Комп’ютерна інженерія" кафедри Комп'ютерної інженерії та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Комп'ютерної інженерії

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціальність: Комп’ютерна інженерія

Кваліфікація – фахівець з інформаційних технологій.

Рівень освіти – вища освіта.

Термін навчання:

  • денна форма - 4 роки,
  • заочна – 5 років.

Первинні посади:

  • інженер із конфігурації комп’ютерних систем;
  • інженер інформаційно-обчислювального центру;
  • інженер із системного адміністрування;
  • інженер-програміст.
Спеціальність: Комп’ютерна інженерія

Кваліфікація – фахівець з інформаційних технологій.

Рівень освіти – вища освіта.

Термін навчання:

  • денна форма - 4 роки,
  • заочна – 5 років.

Первинні посади:

  • інженер із конфігурації комп’ютерних систем;
  • інженер інформаційно-обчислювального центру;
  • інженер із системного адміністрування;
  • інженер-програміст.
Переглядів: 4 535