XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

ПриватБанк запрошує на роботу

16:35, 09-01-2019

ПриватБанк запрошує на роботу операторами в новий Контактний центр в місті Києві:

Повна зайнятість.

Цільовий дохід (при повній зайнятості): 8400 грн.

Графіки роботи: п'ятиденний (5/2), змінний (2/2), індивідуальний (тільки для студентів очної форми навчання).

Реальна можливість подальшого кар'єрного зростання, як в Контактному центрі, так і у відділенях банку по Україні. Можлива віддалена робота "надомна" (за індив.графіком), через 4-5 місяців.

 

Виконувані обов'язки:

  • прийом вхідних дзвінків від Клієнтів
  • консультації Клієнтів щодо продуктів та послуг банку
  • продажі продуктів та послуг банку при вхідних зверненнях

 

Вимоги до кандидатів:

  • знання та вільне володіння українською та російською мовами.
  • вік - від 18 років.
  • рівень освіти - немає значення.
  • досвід роботи - необов'язковий.
  • впевнене користування комп'ютером.
  • готовність працювати на посаді щонайменше 6 місяців (не сезонна робота).

 

Київське ГРУ АТ КБ ПриватБанк

Адреса: м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 41. (ст. М. "Університет") (режим роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00-18:00).

Інформація за телефоном: +380675696224 - Недовба Олексій Вікторович

Контактний телефон відділу кадрів: (044) 569 47 87 - Вороніна Вікторія Валентинівна  

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 679