Державний Університет Телекомунікацій

Дистанційна освіта в ДУТ

Ти працюєш і хочеш вчиться, але немає часу?

Ти в декреті, і хочеш розвиватися?

У тебе обмежені можливості, і ти прагнеш до знань?

Тоді твій шлях до нас!

Державний університет телекомунікацій запрошує на дистанційну форму навчання людей з ненормованим і складним графіком роботи, розумних і амбітних людей з обмеженими можливостями, а також із задоволенням будемо навчати молодих мам і всіх бажаючих.

Ми пропонуємо: => http://www.dut.edu.ua/ua/pages/380

Головний плюс дистанційного навчання - свобода! Студент самостійно планує час на навчання, погодившись з діловими, сімейними та особистими обставинами. З'являється можливість освоювати предмети в зручному ритмі, що не підлаштовуючись під загальний рівень академічної групи. Більше часу можна приділяти вивченню важливих для професійної діяльності або просто цікавих дисциплін. Не потрібно витрачати час і гроші на регулярне відвідування навчального закладу.

Оцініть новину:
37

Читайте також

На черговому занятті викладачі курсів «Обчислювальна математика з використанням персонального комп’ютера» – Дахно Наталя Борис..
20:42, 03-04-2019
Відповідно до інноваційної моделі навчання 8 квітня 2019 рокукафедрою Менеджментубула проведена зустріч із заступником директора з економіки і фінансі..

Ключові слова

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Ми у соціальних мережах


Переглядів: 5 034
^