XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Власний бізнес

14:37, 19-06-2017

Для сучасного фахівця вкрай необхідним є знання особливостей підприємницької діяльності в реальному бізнес-середовищі.   Тому на 3 курсі для студентів усіх спеціальностей введено дисципліну «Засади відкриття власного бізнесу».

Дисципліна охоплює три практико-орієнтовані блоки:

  1. Перший, розкриває організаційно-правові аспекти відкриття власної бізнес-структури. Студенти вивчають усі етапи реєстрації підприємства з урахуванням останніх законодавчих новацій.
  2. Другий блок присвячений вивченню ключових економічних показників, які необхідно обґрунтувати, щоб власний бізнес був прибутковим.
  3. Третій блок розкриває провідний сучасний інструментарій ведення бізнесу, у т.ч. принципи електронної комерції та електронного діловодства.

При цьому студенти опановують сучасні рекламні та PR-технології. Наприкінці вивчення  курсу студенти мають на руках складений власноруч бізнес-план для реалізації власної бізнес-ідеї.

При чому, вся організаційна, фінансова та інша документація у цьому бізнес-плані є прототипом реальної документації діючого підприємства.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 4 763