Державний Університет Телекомунікацій

Як змінилась система навчання у Державному університеті телекомунікацій

З метою підготовки висококваліфікованих спеціалістів, які повинні відповідати потребам сучасного ринку праці, з  2017 року студенти Університету навчаються за концептуально новою освітньою моделлю, в якій враховано передовий досвід країн, що лідирують на ринку освітніх послуг, рекомендації потенційних роботодавців - провідних компаній у сфері виробництва телекомунікаційного обладнання та розробки інформаційних технологій - партнерів нашого Університету, побажання студентів.

Особлива увага приділена посиленню практичної складової навчання, а саме: вивчення професійно спрямованих дисциплін починається з першого курсу, на їх вивчення виділено більше 50% годин всього навчального часу, в межах кожної навчальної дисципліни відведено не менш ніж 50% часу на практичні заняття.

Протягом всіх років навчання проводиться  поглиблене вивчення англійської мови: на 1-2 курсах – 6 годин, на 3-4-5 курсах – 4 години на тиждень та  20% професійних дисциплін викладаються англійською мовою. Це забезпечить вивчення технічної англійської мови на рівні вільного володіння та засвоєння її на рівні міжнародного стандарту В2.

З партнерами Університету укладені Договори про співпрацю, завдяки яким лабораторії та спеціалізовані класи  укомплектовані  новітнім обладнанням  останнього  покоління.

Фахівці  компаній  викладають  практичні дисципліни, залучають студентів до  участі в українських  і  міжнародних  конкурсах,  сприяють  працевлаштуванню  випускників.

В  Університеті створено єдиний в Києві авторизований тестовий центр Pearson VUE, сертифікати якого визнаються у 175 країнах світу.

За час навчання студенти мають змогу отримати міжнародні сертифікати найвідоміших у світі компаній - Hewlet-PackardOracle, CiscoІВМJuniper NetworksSchneider ElectricCyberBionicЕРАМ  та багатьох інших.

Для студентів всіх спеціальностей викладаються такі дисципліни, як «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів»«Основи роботи з базами даних», «Ділові комунікації»«Групова динаміка і комунікації» та «Засади відкриття власного бізнесу».

Реалізація концептуально нової освітньої моделі забезпечує нашим випускникам незаперечні конкурентні переваги на ринку праці, привабливість їх для компаній та пріоритетність серед випускників інших навчальних закладів за спорідненими спеціальністями.

Оцініть новину:
9

Читайте також

Шановні першокурсники! Щиро вітаємо вас зі вступом до Університету та повідомляємо, що урочистий захід з нагоди вручення студентських квитків відбу..
Партнер кафедри Інформаційних систем та технологій компанія Binotel запрошує на роботу! IT-продуктова компанія Binotel шукає в свою команду май..
З ЮВІЛЕЄМ!!!
11:00, 03-09-2018
Шановний Володимире Борисовичу! Від імені працівників і студентів нашого Університетущиро вітаємо Вас з Ювілеєм!!! Хай в добрі і здоров&rsqu..

Ключові слова

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми у соціальних мережах


Переглядів: 858
^