Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Додатковий набір 2019

У Навчально-науковому інституті заочного та дистанційного навчання почалась учбова сесія бакалаврів 3 курсу

11 березня ц.р. почалась учбова сесія у  22 групах студентів 3 курсу – майбутніх бакалаврів навчально-наукового інституту заочного та дистанційного навчання. Протягом 20 днів студенти навчально-наукових інститутів телекомунікацій та інформатизації, захисту інформації, менеджменту та підприємництва прослухають курс лекцій, проведуть лабораторні роботи, здадуть заліки та екзамени.

З 2017 року у Державному університеті телекомунікацій навчання студентів проводиться за концептуально новою освітньою моделлю, яка забезпечує нашим випускникам незаперечні конкурентні переваги на ринку праці і повністю відповідає вимогам роботодавців.

Інноваційний зміст навчання передбачає, насамперед, що студенти навчаються тому, чому потрібно і як потрібно, теоретично – на основі сучасного розвитку науки і технологій, і практично – з використанням навчально-матеріальної бази, створеної на обладнанні останнього покоління, сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Важливою складовою інноваційної освітньої моделі є поєднання заочної форми навчання з елементами дистанційного навчання на основі новітніх інформаційно-комунікаційних технологій.

Беззаперечно, випускник Державного університету телекомунікацій професійно підготовлений на рівні світових стандартів і вимог потенційних роботодавців.

 

Навчання у Державному університеті телекомунікацій - запорука практичного успіху у житті!

Оцініть новину:
3

Читайте також

Студенти кафедри військової підготовки Державного університету телекомунікацій після закінчення навчального збору були приведені до складання Військов..
Літо добігає кінця, навчальний рік все ближче. Саме час обирати студентських кураторів для першокурсників! Проте, не кожен бажаючий може обійняти цю п..
Результати фахового вступного випробування ОС «Бакалавр» на базі ОС «Молодший спеціаліст» (деннаформа навчання) Результа..

Ключові слова

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.


Переглядів: 460
^