XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Про роботу наукового гуртка «Екологічні аспекти в професійній діяльності»

11:26, 12-10-2017

На кафедрі «Фізичної культури» розпочав свою роботу студентський науковий гурток з новою назвою “Екологічні аспекти в професійній діяльності”. На сьогоднішній день проведено три засідання гуртка. Члени гуртка познайомились з планом роботи на 1-й семестр.

Були розподілені теми для розробки студентами на півріччя. На засіданнях гуртка розглядались теми: “Екологічні правопорушення” та “Екологічна оцінка захисних споруд”.

В жовтні місяці члени гуртка готуються прийняти участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції студентів і молодих вчених “Метрологічні аспекти прийняття рішень в умовах роботи на техногенно небезпечних об’єктах”, яка відбудеться в Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 182