Державний Університет Телекомунікацій

Програми реабілітації від Фонду соціального страхування

Реабілітація постраждалих в результаті виробничих травм ‑ це дії постфактум, тобто не самий раціональний шлях у зниженні рівня виробничого травматизму, але це один з найдієвіших механізмів при проведенні заходів по відновленню здоров’я травмованого працівника та найшвидшого його повернення до можливості виконання своїх посадових обов’язків.

Дані Фонду соціального страхування України (далі ‑ Фонд) свідчать про 100% фінансування ним відновлювального лікування на базі реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів за підсумками 2018 року для понад 33 тис. застрахованих осіб. Це на 24% більше, ніж у 2017 році. Забезпечення безоплатною реабілітацією гарантується Фондом для всіх працевлаштованих за наявності медичної потреби.

Начальник управління медичних та соціальних послуг Олена Пухка роз’яснює зміни, які відбулись у цій галузі у 2018 році, а саме: застрахованим особам надано можливість самостійно обирати санаторно-курортний заклад для проходження відновного лікування, путівки було замінено на тристоронні договори, а право направляти пацієнтів для проходження реабілітації отримали всі заклади охорони здоров’я України, що мають стаціонар. Також програму реабілітації було розширено оцінкою ефективності лікування, яка надається за клініко-лабораторними, функціональними і гемодинамічними показниками. Також тепер передбачено фіксацію клініко-функціонального стану і загального результату відновного лікування, що сприятиме підвищенню його ефективності.

Оцініть новину:
1

Читайте також

Вперше серед закладів вищої освіти університет телекомунікацій впровадив комплексну практичну підготовку управлінців країни із навчальним тренін..
Кафедра мобільних та відеоінформаційних технологій постійно шукає нові можливості для удосконалення навчальних матеріалів і методів навчання студентів..
Вчитися може бути не тільки цікаво, а й весело. На занятті з дисципліни «Соціологія масових комунікацій та медіапланування» студенти-соціо..

Ключові слова

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми у соціальних мережах


Переглядів: 304
^