XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Екологічні стратегії у машинобудуванні

12:49, 26-02-2019

Багато країн світу дійшли висновку що настав час зменшити викиди від роботи двигунів внутрішнього згоряння – це більш дієвий шлях до чистого повітря великих міст, ніж боротьба з продуктами згоряння.

Так, наприклад, Швеція вирішила приєднатися до значної кількості країн, які планують повністю відмовитися від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ).

Продажі автомобілів з такими двигунами будуть повністю заборонені в країні до 2030 року. Це один з ключових пунктів програми нового шведського уряду, який розглядає боротьбу проти глобального потепління і виконання Паризької угоди по клімату в якості пріоритету.

Швецький уряд поставив собі за мету зробити Швецію першою в світі державою загального благоденства, яка не використовує викопні енергоносії.

Сусідня Норвегія має намір припинити продаж автомобілів з ДВЗ вже до 2025 року, і вже зараз майже кожен другий проданий в Норвегії автомобіль працює на електричній тязі.

Відмовитися від ДВЗ в автомобілях до 2030 року мають намір також Данія, Ізраїль, Ірландія, Ісландія, Нідерланди.

Приблизно такі ж терміни називають Індія і Китай. До 2040 року заборонити продаж автомобілів з ДВЗ хочуть у Франції, Великобританії та Німеччині.

За останні кілька років, все більше українців обирають електромобілі.

За даними Міністерства інфраструктури на електрокари щодня пересідають 20 українців, а станом на кінець 2018 року в Україні налічувалося вже 11 тисяч автівок на електротязі.

Електромобілі сьогодні є головним трендом серед авто в усьому світі. Провідні компанії-виробники автомобілів все більше переорієнтовують виробництво на створення електрокарів, замість автівок з бензиновими двигунами.

Електрокари замість бензину використовують електроенергію. Вони не спалюють пальне, не мають викидів вуглекислого газу у повітря. Крім цього, електромобілі не створюють шумове забруднення в містах: електроенергія зберігається в акумуляторі і не спричиняє шум під час розгону та заведення.

І хоча розвиток електромобільності може спричинити збільшення викидів парникових газів в секторі енергетики, а виробництво нових авто неможливе без шкідливого впливу на довкілля, однак наразі для екології це кращій вибір, ніж авто з бензиновими двигунами.

Національна транспортна стратегія до 2030 року, що була прийнята в травні 2018, передбачає збільшення частки електротранспорту у внутрішньому сполученні до 75% і загальне збільшення частки використання електротранспорту та електромобілів.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Системи технічного захисту інформації

Фахівці з технічного захисту інформації – це унікальні спеціалісти, які поєднують теоретичні та практичні знання в областях: інформатики, архітектури комп'ютерів, систем і пристроїв інформаційної та кібернетичної безпеки, проектування та експлуатації комплексних систем захисту інформації.

В процесі навчання студенти опановують найсучасніші системи захисту інформації, багатофункціональні пошукові прилади, апаратуру спеціальних досліджень для пошуку та нейтралізації закладних пристроїв, запобігання витоку інформації через різноманітні фізичні (не тільки цифрові) канали, отримують міжнародні сертифікати.

Спеціалізація: Системи технічного захисту інформації

Фахівці з технічного захисту інформації – це унікальні спеціалісти, які поєднують теоретичні та практичні знання в областях: інформатики, архітектури комп'ютерів, систем і пристроїв інформаційної та кібернетичної безпеки, проектування та експлуатації комплексних систем захисту інформації.

В процесі навчання студенти опановують найсучасніші системи захисту інформації, багатофункціональні пошукові прилади, апаратуру спеціальних досліджень для пошуку та нейтралізації закладних пристроїв, запобігання витоку інформації через різноманітні фізичні (не тільки цифрові) канали, отримують міжнародні сертифікати.

Переглядів: 4 125