XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Vision Zero – «НУЛЬОВИЙ ТРАВМАТИЗМ», чи це можливо?

14:46, 27-09-2019

За даними Міжнародної організації праці, у світі щороку реєструється 270 млн випадків виробничого травматизму. За оцінками Міжнародного бюро праці, нещасні випадки на виробництві та професійні захворювання забирають життя приблизно 2 млн працівників і обходяться глобальній економіці в 1,25 млрд доларів США щорічно.

Які причини такої ситуації та як цього позбутися?

Міжнародною асоціацією соціального забезпечення (далі — МАСЗ, ISSA) розроблена стратегія Vision Zero, або «Нульовий травматизм» (далі — Vision Zero), яка демонструє якісно новий підхід до організації праці, зокрема щодо профілактики виробничого травматизму і професійних захворювань, який об’єднує три напрями:

  • безпеку;
  • гігієну;
  • ергономіку.

Основна ідея стратегії Vision Zero полягає у поєднанні трьох основних чинників, на яких базується фундамент безпечного виробництва:

  • знання інструкцій, правил, регламентів, законів, розпоряджень;
  • навички безпечного користування інструментами, агрегатами, пристроями;
  • особисте ставлення до організації безпеки.

Тому відповідь на поставлене питання треба шукати у сфері особистого ставлення до виконання вимог з охорони праці.

Більш детально з аргументами стратегії Vision Zero можна ознайомитись при вивченні дисциплін «Соціальна та екологічна безпека» та «Захист професійної діяльності в галузі», а також за посиланням.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 541