XS
SM
MD
LG
 Рекомендації з профілактики COVID-19
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Рівень безробіття в світі

13:17, 26-02-2020

У 2015 році всі держави-члени Організації Об'єднаних Націй прийняли Порядок денний сталого розвитку до 2030 року, в якому запроваджено 17 цілей сталого розвитку до 2030 року для забезпечення миру та процвітання людей та планети. Для моніторингу прогресу у досягненні цих 17 цілей була створена Глобальна рамка індикаторів SDG, що складається з 232 різних показників, що охоплюють усі сфери розвитку.

Сьогодні розглянемо один з показників – рівень безробіття.

У 2019 році рівень глобального безробіття становив 5 %, але світовий рівень безробіття серед молоді складає 14 %

Безробіття серед молоді залишається важливим викликом у всьому світі: рівень безробіття був значно більшим серед молодих працівників, ніж серед дорослих у всіх регіонах у 2019 році.

Крім того, у 40 з 59 країн, які мають порівнянні дані, рівень безробіття для людей з обмеженими можливостями також є вищим ніж для інших категорій працездатного населення. Це означає, що люди з обмеженими можливостями стикаються з додатковими труднощами щодо забезпечення роботи. Більше того, оскільки рівень безробіття не дає інформації про тих, хто хотів би влаштуватися на роботу, але шукає її не активно, цей показник може бути заниженим.

Також у 2019 році вражаючі 22% світової молоді не були у працевлаштуванні та не були залучені до освіті чи навчанні, і цей показник лише незначно зменшився з 2005 року, коли він становив 23%.

Гендерний розрив у частці молоді, яка не є зайнятою, освітою чи навчанням, також залишається значним: у 2019 році 31% всіх молодих жінок у світі не були у сфері зайнятості, освіти чи навчання, тоді як порівняльний показник для молодих чоловіків становив 14%.

Більш детально з результатами дослідження можна ознайомитись на сайті МОП за посиланням

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 968