XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

13 лютого проводиться Всесвітній день радіо

08:31, 14-02-2018

13 лютого проводиться Всесвітній день радіо. Вперше його почали проводити у 2012 році після рішення Генеральної конференції ЮНЕСКО . Ця дата невипадкова – адже 13 лютого 1946 року у  штаб-квартирі ООН вперше вийшло в ефір Радіо ООН.  

Метою цього свята є зміцнення співробітництва між усіма людьми, що мають відношення до радіомовлення – як працюючих у великих медіа-компаніях, так і радіолюбителів. Радіо охоплює широкі верстви населення та підтримує як гендерну, так і соціальну рівність, оскільки дозволяє кожній людині висловити власну точку зору. Короткі хвилі часто називають «радіо кризи», оскільки воно допомагає повідомити про стихійні лиха навіть у тих випадках, коли відсутній Інтернет та навіть електропостачання.

Радіомовлення — це засіб комунікації з найбільшою у світі аудиторією. Воно має великі можливості та водночас не вимагає великих витрат. Радіо використовує нові технології - широкосмуговий та мобільний зв'язок, планшетні компютери і т.ін.

Тема Дня радіо цього року - "Радіо і спорт". Вона покликана об’єднати серця та думки людей в рік великих спортивних подій. Водночас з цим ООН закликає радіостанції всього світу показати красу спорту у всьому його розмаїтті.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 132