XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Про квантові комп’ютери

16:23, 16-12-2019

Епоха квантових комп'ютерів уже настала. Новий експеримент, проведений в Парижі показав, що квантове повідомлення перевершує класичні методи передачі інформації для певних завдань. Очікується, що використання квантових машин, які використовують квантові властивості речовини для кодування інформації зроблять революцію в обчислювальній техніці. Можливість практичного використання квантових комп'ютерів стало ще на один крок ближче завдяки графену.

Фахівці з Масачусетського Технологічного інституту змогли провести розрахунок часу суперпозиції, в якій можуть перебувати кубіти, побудовані на базі графену.

У програмах дисципліни «Физика» для спеціальностей «Телекомунікації і радіотехніка», «Кібербезпека», «Комп'ютерная інженерія» введені інноваційні питання про квантові комп'ютери. Це допоможе у майбутнім  випускникам цих спеціальностейбути бути готовими до участі у створенні  нових технологій в галузі зв’язку. Спеціальності «Телекомунікації і радіотехніка», «Кібербезпека», «Комп’ютерная інженерія» є на сьогодні найбільш  затребуваними на ринку праці.

 

Державний університет телекомунікацій готує таких фахівців!

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 386