XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Постановка нової лабораторної роботи на кафедрі фізики

14:40, 13-03-2020

Лабораторні заняття є одним з видів практичних занять з дисциплін Фізика та Фізика оптичного зв’язку, що викладаються на кафедрі фізики. Згідно з Інноваційним змістом навчання в Державному університеті телекомунікацій практичні заняття складають 50%  навчального часу, відведеного на вивчення кожної дисципліни. Викладачі кафедри фізики разом з працівниками лабораторій постійно оновлюють зміст лабораторних робіт, розробляють нові роботи.

Завідувач лабораторії Одудовський Є.П. і провідний інженер Серветник А.П.
за постановкою нової лабораторної роботи.

Лабораторії кафедри, призначені для поглиблення теоретичних і практичних базових знань для набуття професійних навичок студентами спеціальностей:

  • Телекомунікації та радіотехніка,
  • Комп’ютерна інженерія 
  • Кібербезпека.

Лабораторії оснащені  всім необхідним обладнанням  для проведення лабораторних досліджень з дисциплін Фізика та Фізика оптичного зв’язку  згідно навчальних програм дисциплін. Лабораторії кафедри періодично оновлюються лабораторними приладами. В лабораторіях є екрани та проектори, що також допомагає викладачам  удосконалювати методику викладання дисциплін, а студентам краще  засвоїти матеріал дисципліни.

На кафедрах університету створені всі необхідні
комфортні умови для надання студентам якісних фахових знань,
навиків та умінь у майбутньої найсучаснішої спеціальності,
для того щоб підготувати висококваліфікованих фахівців,
які зможуть  працевлаштуватися в найпрестижніших,
 всесвітньо відомих  компаніях, більшість з яких
 є компаніями-партнерами нашого університету.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 391