Спеціальність 172: Електронні комунікації та радіотехніка
Кафедра Телекомунікаційних систем та мереж інституту телекомунікацій
Спеціальність 172: Електронні комунікації та радіотехніка
Кафедра Мобільних та відеоінформаційних технологій
Спеціальність 172 Електронні комунікації та радіотехніка
Кафедра Інтернет-технологій
Спеціальність 172 Електронні комунікації та радіотехніка
Кафедра Робототехніки та технічних систем
Спеціальність 124: Системний аналіз
Кафедра Системного аналізу
Спеціальність 122: Комп’ютерні науки
Кафедра Комп’ютерних наук
Спеціальність 122: Комп’ютерні науки
Кафедра Штучного інтелекту
Спеціальність 123: Комп’ютерна інженерія
Кафедра Комп’ютерної інженерії
Спеціальність 121: Інженерія програмного забезпечення
Кафедра Інженерії програмного забезпечення
Спеціальність 121: Інженерія програмного забезпечення
Кафедра Технологій цифрового розвитку
Спеціальність 126: Інформаційні системи та технології
Кафедра Інженерії програмного забезпечення автоматизованих систем
Спеціальність 125: Кібербезпека
Кафедра Інформаційної та кібернетичної безпеки
Спеціальність 125: Кібербезпека
Кафедра Систем інформаційного та кібернетичного захисту
Спеціальність 125: Кібербезпека
Кафедра Управління інформаційною та кібернетичною безпекою
Спеціальність 281: Публічне управління та адміністрування
Кафедра Публічного управління та адміністрування
Спеціальність 029: Інформаційна бібліотечна та архівна справа
Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності
Спеціальність 073: Менеджмент
Кафедра Менеджменту
Спеціальність 075: Маркетинг
Кафедра Маркетингу
Спеціальність 076: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Кафедра Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності
Спеціальність 051: Економіка
Кафедра Економіки
З 14 березня розпочинається реєстрація для участі в основній сесії цьогорічного національного мультипредметного тесту. Процедура триватиме до 11 квітня 2024 року.
Більше інформації
Про стан практичної підготовки студентів у вищих навчальних закладах (2001) № 7/2-18 від 05.07.2001.
Про концепцію екологічної освіти в Україні (2001) № 13/6-19 від 20.12.2001.
Про роботу відокремлених структурних підрозділів вищих навчальних закладів № 5/2-4 від 23.05.2002.
Про стан в-провадження нових інформаційних технологій для науково-методичного забезпечення самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів № 11/4-18 від 28.11.2002.
Вища освіта і наука – пріоритетні сфери розвитку суспільства у XXI столітті № 2/3-4 від 28.02.2003 .
Про проведення педагогічного експерименту щодо запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації № 1/2-4 від 27.01.2005 .
Про стан реалізації ступеневої вищої освіти відповідно до Закону України “Про вищу освіту" № 12/5-18 від 04.12.2003.
Підвищення ефективності вищої освіти і науки як дієвого чинника розвитку та інтеграції в європейське співтовариство № 3/1-4 від 27.02.2004.
Підвищення ефективності вищої освіти – визначальний чинник зростання соціально-економічного потенціалу держави № 2/1- 4 від 23.02.2006 .
Про поглиблення інтеграції науки та освіти в сучасних умовах № 14/1-13/302 від 22.11.2006.
Забезпечення якості вищої освіти – важлива умова інноваційного розвитку держави і суспільства (2007).
Інформаційні ресурси бібліотек вищих навчальних закладів – важлива складова якісної підготовки фахівців (2007)
Вища освіта України – європейський вимір: стан, проблеми, перспективи (2008).
Мета реформ у вищій школі – якість і доступність освіти (2009)
Про вдосконалення нормативної частини змісту підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра (спеціаліста медичного та ветеринарно-медичного спрямувань) (2009).