Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Маркетингова

Пошук на сайті
Пошук


Сторінки на яких зустрічається: "Маркетингова"

Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Навчально-науковий інститут Менеджменту та підприємництва
Розділ: Спеціалізації
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Діяльність спеціалізованої вченої ради Д 26.861.03
Розділ:
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу

Новини у яких зустрічається: "Маркетингова"

Абітурієнте, вибір завжди за тобою спеціалізації: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю; Документознавство та інформаційна діяльність
Найважливіше для молодої людини – вибір професії.Сьогодні світ професій дуже рухливий – частина старих зникає, активно замінюючись новими прогресивними спеціальностями. ШАНОВНИЙ АБІТУРІ..
[ читати далі ]
Запрошуємо отримати ступінь магістра з маркетингу в Державному університеті телекомункацій
Освітньо-професійна програма підготовки магістрів зі спеціальності «Маркетинг» в Навчально-науковому інституті Менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій передба..
[ читати далі ]
Перша ластівка на 2 етапі Всеукраїнської олімпіади з маркетингу
Однією із важливих складових інноваційного підходує підготовка по спеціальності, яка починається не з третього, а з першого курсу. Тому, наші студенти вже за перші роки навчання засвоюють важливі комп..
[ читати далі ]
Результати 1 етапу Всеукраїнської олімпіади з маркетингу
У лютому відбувся І етап Всеукраїнської олімпіади для студентів вищих навчальних закладів з дисциплін та спеціальностей за наказом МОН №1313 від 28.11.2018р. 22 лютого на кафедрі Маркетингу проводи..
[ читати далі ]
Навчання в ДУТ – впевнений крок до успішного працевлаштування маркетологів
У ХХІ ст. попит маркетологів на ринку праці досить підвищився.Маркетолог став життєво необхідним для кожної компанії, адже робота маркетолога потрібна для досягнення ефективності діяльності будь-якої ..
[ читати далі ]
Інноваційне навчання за освітньо-професійними програмами «Документознавство та інформаційна діяльність» та «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю»: особливості, переваги, перспективи працевлаштування
Теоретична складова Ґрунтовна теоретична підготовка майбутніх фахівців освітньо-професійних програм «Документознавство та інформаційна діяльність» й «Інформаційна аналітика та зв&..
[ читати далі ]
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ МАРКЕТОЛОГІВ: ПРЕСТИЖ ПРОФЕСІЇ
Сучасний ринок постійно змінюється і вдосконалюється, і успішно працювати можуть тільки ті компанії, які володіють усіма стратегіями та інструментарієм маркетингової діяльності. Постійний розвиток ..
[ читати далі ]
Відкрита лекція на тему: «Маркетингова товарна політика. Життєвий цикл товарів»
Доцент кафедри маркетингу Плахотнікова Лариса Олександрівна 29 березня 2017 року в аудиторії № 513 провела відкриту лекцію з дисципліни «Маркетинг» на тему: «Маркетигова товарна полі..
[ читати далі ]
40 років з Microsoft
4 апреля 1975 года появилась компания Microsoft, оказавшая колоссальное влияние на весь мир. Два друга, Билли Гейтс и Пол Аллен, прочитали в журнале Popular Electronics статью про микрокомпьютер Altai..
[ читати далі ]
ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ: конкурсу проектів «Маркетингова стратегія підприємства галузі ТК»
ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ: конкурсу проектів «Маркетингова стратегія підприємства галузі ТК» - Мельник Надію за найкращій індивідуальний проект; - Гречка Інну і Булана Тетяну за найкращій..
[ читати далі ]
Переглядів: 0
^