Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Додатковий набір 2019

маркетингових

Пошук на сайті
Пошук


Сторінки на яких зустрічається: "маркетингових"

Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Економіки підприємств та соціальних технологій
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Економіки підприємств та соціальних технологій
Розділ: Навчально-науковий інститут Менеджменту та підприємництва
Розділ: Навчально-науковий інститут Менеджменту та підприємництва
Розділ: Кафедра Маркетингу

Новини у яких зустрічається: "маркетингових"

Підтвердження високої якості підготовки магістрів з маркетингу: підсумки акредитації спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього рівня «Магістр» у Державному університеті телекомунікацій
Протягом19-21 червня 2019 року згідно до Наказу № 877ос Міністерства освіти і науки України у Державному університеті телекомунікацій проходила процедура акредитаційної експертизи освітньо-професійної..
[ читати далі ]
Запрошуємо отримати ступінь магістра з маркетингу в Державному університеті телекомункацій
Освітньо-професійна програма підготовки магістрів зі спеціальності «Маркетинг» в Навчально-науковому інституті Менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій передба..
[ читати далі ]
Відгуки представників партнерів кафедри маркетингу щодо вимог до сучасної підготовки фахівців
Сучасна підготовка майбутніх висококваліфікованих кадрів у сфері маркетингу зумовлює інтеграцію теоретичної і практичної складової, яка є складовою навчального плану підготовки бакалаврів професійного..
[ читати далі ]
Освітні інновації при навчанні інноваціям в маркетинговій діяльності
Для магістрів спеціальності «Маркетинг» викладається дисципліна «Інноваційні технології в маркетинговій діяльності». Метою викладання навчальної дисципліни є надання студентам ..
[ читати далі ]
Засідання наукового гуртка "ІТ-маркетолог" на теренах Торгово-промислової палати України
За планом засідань наукового гуртка «ІТ-маркетолог» кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій передбачене проведення зустрічі з фахівцями в сфері маркетингу. Враховуючи зр..
[ читати далі ]
Ким можна працювати за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Питання: «Ким я зможу працювати за спеціальністю після закінчення ВУЗу?» є одним із типових питань, що цікавить як абітурієнта так і його батьків. Спеціальність 076 «Підприємництв..
[ читати далі ]
Підготовка по спеціальності «Маркетинг» з першого курсу: ділова гра «Хто в домі господар»
Однією із важливих складових інноваційного підходує підготовка по спеціальності, яка починається не з третього, а вже з першого курсу. Тому, вже у 1 семестрі у курсі «Маркетинг» студентам ..
[ читати далі ]
Бізнес-тренінг «Соціальні мережі в бізнесі»
14 березня відбудеться черговий бізнес-тренінг на тему «Соціальні мережі в бізнесі». Проводить тренінг Ольга Філіна – директор по роботі з клієнтами в Агентстві маркетингових комунік..
[ читати далі ]
Інноваційний зміст навчання на практиці
З метою реалізації інноваційного змісту навчання на базі лабораторії кафедри менеджменту «Навчально-тренувальна фірма» було проведено бізнес-тренінг на тему: «Соціальні мережі в біз..
[ читати далі ]
Бізнес-тренінг як форма впровадження інноваційних технологій у навчальному процесі
Перехід до інформаційного суспільства вносить свої зміни в усі сфери життєдіяльності людини. Нині майбутній професіонал повинен уміти своєчасно, швидко та якісно обробляти великі об’єми інформац..
[ читати далі ]
Навчання в ДУТ – впевнений крок до успішного працевлаштування маркетологів
У ХХІ ст. попит маркетологів на ринку праці досить підвищився.Маркетолог став життєво необхідним для кожної компанії, адже робота маркетолога потрібна для досягнення ефективності діяльності будь-якої ..
[ читати далі ]
Сучасне теоретичне підґрунтя підготовки маркетологів від викладачів кафедри маркетингу
Навчально-методична робота кафедри маркетингу формується з врахуванням реалій сьогодення, нових вимог МОН України, інноваційної освітньої моделі ДУТ, спрямованої на підвищення рівня якості освіти і на..
[ читати далі ]
Сучасна навчальна лабораторія маркетингових досліджень - основа якості підготовки маркетологів в ДУТ
Конкурентні переваги навчання маркетологів у нашому університеті полягають у тому, що, на відміну від класичних вузів, ми надаємо не лише ґрунтовну фундаментальну, базову фахову підготовку, а й високо..
[ читати далі ]
Особливості інноваційного підходу до підготовки фахівців з маркетингу на 1 курсі у дисципліні «Сучасні види маркетингу»
Маркетолог - один з найважливіших спеціалістів у будь-якому сучасному бізнесі. Від його роботи залежить комерційний успіх підприємства, а значить ефективність роботи маркетолога - питання життя та сме..
[ читати далі ]
Магістранти-маркетологи отримають сертифікати від GOOGLE
В рамках дисципліни «Маркетингові технології управління Інтернет-проектами» магістранти кафедри маркетингу під керівництвом к.е.н., доцента Дрокіної Н.І. пройдуть навчання з практи..
[ читати далі ]
Переглядів: 0
^