Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

маркетингу

Пошук на сайті
Пошук


Сторінки на яких зустрічається: "маркетингу"

Розділ: Кафедри
Розділ: Наука
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Вчена рада
Розділ: Кафедра Мобільних та відеоінформаційних технологій
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу

Новини у яких зустрічається: "маркетингу"

Співробітники кафедри маркетингу отримали сертифікати курсу «Microsoft Dynamics CRM User» від компанії UDS Consulting
В рамках договору про співпрацю між Державним університетом телекомунікацій та компанією UDS Consulting, срібним партнером Microsoft, під керівництвом завідувача кафедри маркетингу доктора економічних..
[ читати далі ]
Відбулось засідання наукового гуртка «Scientia potentia est»
На початку лютого кафедра маркетингу провела засідання студентського наукового гуртка «Scientia potentia est». Тема засідання: «Сугестивні технології та маніпулювання в рекламі. Нейм..
[ читати далі ]
Збірник тез доповідей учасників І Міжнародної науково-практичної конференції «Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес»
За результатами І Міжнародної науково-практичної конференції «Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес», яка відбулася 18-19 грудня 2019 року на базі кафедри маркети..
[ читати далі ]
Перший випуск магістрів – маркетологів
25 січня 2020 р. на кафедрі маркетингу панував чудовий настрій Унікальність події цього дня полягала в тому, що відбувся перший випуск магістрів. Щаслива і зворушлива мить настала дляКононенка Євгена ..
[ читати далі ]
Перший захист магістерських робіт у студентів-маркетологів пройшов на "відмінно"
16 січня відбувся перший захист магістерських робіт у студентів Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва спеціальності «Маркетинг». Кононенко Євген та Остролуцький Ол..
[ читати далі ]
Студенти-маркетологи отримали сертифікати від компанії «ADPARTNER»
У рамках договору про співпрацю між Державним університетом телекомунікацій та компанією «ADPARTNER» студенти кафедри маркетингу під керівництвом к.е.н., Іртлача М.О. в рамках дисципліни &..
[ читати далі ]
Основні принципи побудови структурно-логічної схеми підготовки студентів з маркетингу
Структурно-логічна схема підготовки студентів є алгоритмом реалізації освітньої програми для формування у студентів загальних і професійних компетентностей. Вона призначена для: розробки логічн..
[ читати далі ]
Подаруй дитині більше щастя, або виховання у студентів-маркетологів соціальної відповідальності
19 грудня на свято святого Миколая студентка 4 курсу МРД-41 Савенко Анастасія відвідала дитячий будинок, разом з організатором Вишнівчанином Олександром Ковбаном та його командою, щоб привітати дітей-..
[ читати далі ]
Міжнародна науково-практична конференція «Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес»
«Маркетинг – це не магія, маркетинг – це наука нею займатися» Ден Зарелла, фахівець з соціальних медіа компанії Hubspot 18-19 грудня відбулось наукове свято, яке привело до..
[ читати далі ]
ІТ-маркетолог для Vodafone
Розвиток ІТ компанії багато у чому залежить не лише від якісного продукту, а й від уміння його продавати. Для реалізації цього завдання компанії використовують послуги маркетологів — людей, що к..
[ читати далі ]
Економісти 3-го курсу вже вміють англійською презентувати компанію та її продукцію!
В Державному університеті телекомунікацій вже неодноразово підкреслювалось значення та необхідність знати професійну англійську мову, у тому числі, й майбутніми економістами. Тому, на кафедрі економік..
[ читати далі ]
Курс «Продуктивний інтернет-маркетинг»: досвід професійної діяльності від практика студентам-маркетологам
12 грудня 2019 року на кафедрі маркетингу розпочався курс «Продуктивний інтернет-маркетинг» від практика для студентів-маркетологів і всіх бажаючих. Курс веде Роман Рудник, керівник студії..
[ читати далі ]
Вчимося у лідерів вітчизняного ринку: виїзне заняття на ПрАТ "Оболонь"
Як відомо, теорія без практики мертва, а практика без теорії даремна, тому кафедра маркетингу наполегливо шукає можливості ознайомлення студентів з практикою ведення бізнесу і маркетинговими стратегія..
[ читати далі ]
Майстер-клас із відеомейкінгу (та й успішному старту на YouTube) в Цитрус Академії для студентів-маркетологів
04.12.2019 р. для студентів МРД-41 і МРД-21 фахівці Цитрус Академії за сприяння кафедри маркетингу провели майстер-клас з відеомейкінгу і успішному старту на YouTube, де подарували корисні знання і мо..
[ читати далі ]
Кар’єра для економістів в ІТ-компанії: як стати затребуваним спеціалістом на висококонкурентному ринку
Однією з беззаперечних переваг нашого Університету є взаємовигідна й тісна співпраця з компаніями-партнерами у галузі ІТ. Переваги такої співпраці очевидні: студенти вже з першого курсу слухають цікав..
[ читати далі ]
Переглядів: 0
^