Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

маркетингу

Пошук на сайті
Пошук


Сторінки на яких зустрічається: "маркетингу"

Розділ: Кафедри
Розділ: Наука
Розділ: Вчена рада
Розділ: Кафедра Мобільних та відеоінформаційних технологій
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Економіка. Менеджмент. Бізнес
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу

Новини у яких зустрічається: "маркетингу"

Маркетолог – перспективна та високооплачувана професія
В 2019 році стрімко збільшився попит на маркетологів.Адже практично кожній компанії необхідний штатний маркетолог. Це популярна перспективна і високооплачувана професія. За даними Work.ua станом на тр..
[ читати далі ]
Найцінніше – поради від компаній-партнерів ДУТ для майбутніх маркетологів
14 травня студенти-маркетологи першого, другого та третього курсівз кураторами Євтушенко Н.О. і Крижко О.В. відвідали виставку МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМ ІоТ . Своїми враженнями поділилися ..
[ читати далі ]
Запрошуємо отримати ступінь магістра з маркетингу в Державному університеті телекомункацій
Освітньо-професійна програма підготовки магістрів зі спеціальності «Маркетинг» в Навчально-науковому інституті Менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій передба..
[ читати далі ]
Відгуки представників партнерів кафедри маркетингу щодо вимог до сучасної підготовки фахівців
Сучасна підготовка майбутніх висококваліфікованих кадрів у сфері маркетингу зумовлює інтеграцію теоретичної і практичної складової, яка є складовою навчального плану підготовки бакалаврів професійного..
[ читати далі ]
Освітні інновації при навчанні інноваціям в маркетинговій діяльності
Для магістрів спеціальності «Маркетинг» викладається дисципліна «Інноваційні технології в маркетинговій діяльності». Метою викладання навчальної дисципліни є надання студентам ..
[ читати далі ]
Ознайомлення з майбутнім місцем роботи – запорука успішної кар’єри фахівців-маркетологів
Інноваційний підхід до підготовки фахівців з маркетингу висуває на перший план формування практичних навичок і вмінь на базі сучасних теоретичних знань відповідно до вимог роботодавців, які дозволять ..
[ читати далі ]
Засідання наукового гуртка "ІТ-маркетолог" на теренах Торгово-промислової палати України
За планом засідань наукового гуртка «ІТ-маркетолог» кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій передбачене проведення зустрічі з фахівцями в сфері маркетингу. Враховуючи зр..
[ читати далі ]
EDUSCRUM-технології як інноваційний засіб практичної підготовки маркетологів
4 квітня 2019 р. представники кафедри маркетингу: д.е.н., професор, завідувач кафедри О.В. Виноградовата к.е.н., доцент кафедри маркетингу Н.О. Євтушенко приймали участь у круглому столі на тему: &laq..
[ читати далі ]
Перша ластівка на 2 етапі Всеукраїнської олімпіади з маркетингу
Однією із важливих складових інноваційного підходує підготовка по спеціальності, яка починається не з третього, а з першого курсу. Тому, наші студенти вже за перші роки навчання засвоюють важливі комп..
[ читати далі ]
Посилене вивчення англійської мови - ключ до успіху майбутніх маркетологів
У сучасному світі знання англійської мови – це ключ до успіху де спілкування та обробка величезних обсягів інформації набуває все більшого значення. Саме англійська – це офіційна мова м..
[ читати далі ]
Цікаво і корисно: про проблеми комунікації на практичному занятті «Групова динаміка і комунікації»
Інноваційні процеси в освітньому просторі України зумовили орієнтацію змісту і технологій навчання на розвиток індивідуальності майбутніх фахівців. Основним завданням викладацького складу кафедри марк..
[ читати далі ]
Підготовка по спеціальності «Маркетинг» з першого курсу: ділова гра «Хто в домі господар»
Однією із важливих складових інноваційного підходує підготовка по спеціальності, яка починається не з третього, а вже з першого курсу. Тому, вже у 1 семестрі у курсі «Маркетинг» студентам ..
[ читати далі ]
Кафедра маркетингу вітає Бур’яна Сергія, який зайняв 2-ге місце в конкурсі «МІСТЕР ДУТ 2019» та отримав звання «І ВІЦЕ-МІСТЕР ДУТ 2019»
14 березня відбулася визначна подія для всього університету – «Містер ДУТ 2019». Нашу спеціальність представляв Бур’ян Сергій – студент групи МРД-11. Йому, як і всім у..
[ читати далі ]
Маркетинг розширює кордони – зустріч з представниками КНР
Представники Посольства та директори шкіл Китайської Народної Республіки відвідали у рамках візиту доДержавногоуніверситетутелекомунікаційкафедру маркетингу. Завідувач кафедри, д.е.н., проф. О.В. В..
[ читати далі ]
Систематизація бізнесу
Побудуйте картину системної компанії у себе в голові та впровадьте її на практиці Для отримання стабільного прибутку і мінімізації форс-мажорів не обов'язково працювати по 20 годин на добу і тя..
[ читати далі ]
Переглядів: 0
^