XS
SM
MD
LG
 Рекомендації з профілактики COVID-19
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

маркетолога

Пошук на сайті
Пошук
Сторінки на яких зустрічається: "маркетолога"
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Навчально-науковий інститут Менеджменту та підприємництва
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Студентське життя
Розділ: Кафедра Маркетингу
Новини у яких зустрічається: "маркетолога"
Маркетинг – це безкрає море можливостей для знаходження свого покликання в ньому. Відповідно для того, щоб стати хорошим інтернет маркетологом, потрібно багато знати і вміти. IT маркетинг - це використання інструментів Інтернет-маркетингу дл..
12:02, 13-09-2020
Очевидно, що соціальні мережі — геніальний винахід сучасності. За останні кілька років Facebook, Instagramі Twitter стали одними з найвпливовіших компаній в світі. Сьогодні це набагато більше, ніж просто розвага. Вони є найвідвідуванішим видом ..
08:43, 17-08-2020
Часто приходячи до університету абітурієнту тяжко вирішити ким він хоче стати у майбутньому. Але зараз завдяки новим технологіям ви можете навіть на відстані дізнатися про ТОП професій, які зараз затребувані. Той час, який витрачений на розвідку, не ..
11:04, 06-08-2020
Професія маркетолога в даний час вважається однією з найпрестижніших і перспективних. В Україні підготовку майбутніх маркетологів здійснюють понад 100 вищих навчальних закладів. Проте, аналіз ринку праці показує, що роботодавців не зовсім задовольняє..
13:16, 20-07-2020
Інтернет-маркетинг – заняття, яке постійно вимагає пошуку свіжих ідей, розробки нових концепцій просування продукту і підняття рівня продажів. В час карантину затребуваність Інтернет-маркетологіврізко зросла, адже з допомогою інтернету можна..
10:34, 06-06-2020
Доводимо до Вашої уваги, що 19 червня 2020 р. відбудеться атестація здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньою програмою «Маркетинг» у формі захисту кваліфікаційної роботи з використанням хмарного сервісу платформ..
10:14, 25-05-2020
Що означає бути професіоналом, і які навички необхідні професіоналам? Професіонал - це людина, яка володіє спеціальними знаннями і певною академічною підготовкою. Для маркетолога важливі не тільки спеціальні знання, дипломи та свідоцтва про зак..
12:27, 15-05-2020
У зв`язку з карантином зараз спостерігається бум пропозицій на ринку онлайн-навчання від практиків. Щодня з’являються сотні можливостей для навчання, розвитку та самовдосконалення. Особливо багато варіантів для молоді, студентів. Можна відклада..
17:53, 12-05-2020
В Україні функціонує дворівнева система освіти: спочатку йде бакалаврат, а потім випускник може вибрати магістратуру або ж спробувати працевлаштуватися за фахом. Так, на бакалавраті у вас є можливість отримати загальний базис знань по своєму напр..
09:47, 11-05-2020
МАРКЕТОЛОГ – це фахівець, що займається вивченням попиту, розробкою нових товарів, їхнім збутом, просуванням та рекламою. Це співробітник, робота якого часто лежить в основі успішного виходу на ринок торговельних марок, а також у поліпшенні ..
14:26, 01-05-2020
Вже не для кого не секрет, що найціннішим ресурсом на сьогоднішній день є інформація. Хто володіє інформацією, той володіє світом - філософія найуспішніших людей. Саме томунавчаючись за спеціальністю «Маркетинг» в Державному університеті ..
12:46, 22-04-2020
В умовах карантину наукова робота студентів на кафедрі маркетингу у Державному університеті телекомунікацій продовжується у режимі реального часу на базімережі Internet. На початку квітня керівник наукового студентського гуртка «ІТ-маркетоло..
17:16, 21-04-2020
Навчання на спеціальності «Маркетинг» у Державному університеті телекомунікацій – це прекрасна можливість вивчити професійну англійську мову на рівні вільного володіння з подальшим покращенням до рівня міжнародного стандарту В2. ..
16:56, 17-04-2020
27 лютого відбулося 3 заняття курсу «Продуктивного інтернет – маркетингу». Дане заняття було присвячено копірайтингу. Копірайтинг – це професійна діяльність, написання рекламних і презентаційних текстів. Студенти мали зм..
16:33, 05-03-2020
У рамках договору про співпрацю між Державним університетом телекомунікацій та компанією «ADPARTNER» студенти кафедри маркетингу під керівництвом к.е.н., Іртлача М.О. в рамках дисципліни «Інтернет-маркетинг» завершили навчання..
13:46, 15-01-2020
Переглядів: 23 519 293