XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Management Basics

Деталі
Автор:
Susan Quinn
Мова документу:
Англійська
Розмір документу:
4.54 Мб
Рік публікації:
2010
Видавництво:
Susan Quinn
Шифр:
ISBN 978-87-7681-717-6
Кількість сторінок:
75
Наявність у бібліотеці:
Так
Наявність в електронному вигляді:
Так
Створено:
2284 дн. тому
Категорія:
Тип документу:
Підручник
Посилання для списку використаної літератури:
Susan Quinn. «Management Basics». - 2010.
Анотація

This book outlines the challenging role of the manager. The main topics such as planning, organizing, leading and controlling are covered, as well as issues such as competitive advantage, team structure, business ethics, trust and flowcharting. Each section concludes with a comment about the not-for-profit sector. While there are many similarities between the for-profit and not-for-profit sectors, there are also differences. These comparisons are explored in some detail. Each section of the book starts with a running case to bring the material to life.

Документи

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 


Переглядів: 7 756