XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Handbook of Corporate Finance

Деталі
Автор:
Glen Arnold
Мова документу:
Англійська
Розмір документу:
7.95 Мб
Рік публікації:
2005
Видавництво:
Pearson Education Limited
Країна, місто:
Great Britain, Glasgow
Шифр:
ISBN 0-273-68851-0
Кількість сторінок:
737
Наявність у бібліотеці:
Так
Наявність в електронному вигляді:
Так
Створено:
2206 дн. тому
Категорія:
Тип документу:
Книга
Посилання для списку використаної літератури:
Glen Arnold. «Handbook of Corporate Finance». - 2005.
Анотація

This book aims to help you understand and apply the essentials of corporate finance with speed and confidence. This topic touches various aspects of your business: from deciding which capital expenditure projects are worthy of backing for tomorrow, to the immediate and daily challenge of managing business units for shareholder value.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 


Переглядів: 8 847