XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Управління персоналом

Деталі
Автор:
Михайлова Л.І.
Мова документу:
Українська
Розмір документу:
1.08 Мб
Рік публікації:
2007
Видавництво:
Центр учбової літератури
Країна, місто:
Київ
Шифр:
УДК 331.1(075.8)
Кількість сторінок:
248
Наявність у бібліотеці:
Так
Наявність в електронному вигляді:
Так
Створено:
2194 дн. тому
Категорія:
Тип документу:
Посібник
Посилання для списку використаної літератури:
Михайлова Л.І.. «Управління персоналом». - 2007.
Анотація

У навчальному посібнику висвітлено теоретичні основи управління персоналом, проаналізовано сучасні підходи кадрового складу організації, викладено практичні завдання та варіанти їх розв’язання, методичні рекомендації проведення ділових ігор та тренінгів, ситуаційних вправ, подано тестові завдання для самоконтролю знань студентів.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 


Переглядів: 11 486