XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій
Кафедра Маркетингу

Працевлаштування

Загальна інформація
Викладацький склад
Методична робота
Інноваційний зміст навчання
Навчальні дисципліни
Методичні рекомендації
Бібліотека
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Робота із студентами
Матеріальна база
Партнери кафедри
Контактна інформація
Відгуки студентів
Відгуки роботодавців
Новини та події
Фотогалерея
Отримати консультацію
Освітні програми
Підготовка магістрів
Запрошуємо до навчання
Дистанційне навчання
Дипломування
Громадське обговорення проєкту освітньо-наукової програми МАРКЕТИНГ (доктор філософії)

Працевлаштування

Працевлаштування фахівців з маркетингу

Спеціальність «Маркетинг» є надзвичайно актуальною, важливою та безальтернативною для розвитку економіки, особливо сьогодні, за стрімкої євроінтеграції та входження у глобальні ринки. Без сильного маркетингу вітчизняний бізнес не зможе ефективно реагувати на сучасні виклики зростаючої конкуренції. Саме маркетинг є рушієм цього процесу, потужним механізмом адаптації до ринкових змін і вдосконалень, що допомагає підприємствам завжди бути в тренді швидкого оновлення ринкових продуктів, змін уподобань та смаків споживачів, а значить – ринково і соціально успішними.

Від роботи маркетолога залежить комерційний успіх підприємства, тож ефективність роботи маркетолога - питання життя і смерті для будь-якої компанії. Маркетолог відповідає за ключові напрямки розвитку компанії: вивчення ринку і споживачів, виявлення незайнятих ринкових ніш, розробка нових продуктів, виведення товарів на ринок, управління життєвим циклом товарів. 

Маркетинг – це сучасна філософія і дієвий інструмент успішного бізнесу! 

У сфері маркетингу на початку 2023 року спостерігається збільшення попиту на фахівців інтернет-маркетингу, яке почалося ще з квітня 2020 року, коли в нашу реальність увірвався COVID 19. Багато роботодавців змушені були шукати і використовувати нові шляхи збереження бізнесу, і інтернет - маркетинговий простір стрімко прийняв у себе нові ідеї та інструменти просування продуктів і послуг в умовах пандемії.

Ще за 2021 рік кількість вакансій у сфері маркетингу збільшилася на 137 %, сягнувши чверті від загальної кількості всіх вакансій.

А за часи війни середня зарплата в сфері маркетингу та реклами зросла у півтори рази. 

Відповідно до  реалій сьогодення запроваджено концептуально новий, інноваційний підхід до змісту навчання, спрямований на підвищення рівня якості освіти і набуття нашими випускниками конкурентних переваг на ринку праці за рахунок формування професійних компетентностей, знань, умінь та навичок,  відповідно до сучасних вимог роботодавців.

Наші випускники можуть працювати в управлінській, освітній, медійно-комунікативній, бізнесовій та інших сферах у виробничих, торгівельних і консультаційних фірмах, рекламних і маркетингових агентствах, некомерційних організаціях і підприємствах послуг на відповідних посадах.

Навчальні програма з маркетингу спрямовані на підготовку фахівців, спроможних обрати роботу залежно від власних уподобань:

для аналітиків – робота в дослідницькій фірмі чи стратегічному відділі компанії на посадах:

  • начальник відділу маркетингу  (збуту) – 50 000 грн;
  • помічник керівника з продажу – 45 000 грн.;
  • маркетолог-аналітик, бізнес-аналітик - 32500 грн.;
  • головний маркетолог – 30 000 грн.;
  • менеджер проєктів з маркетингу – 30 000 грн.;
  • SEO-спеціаліст – 24 000 грн. 
  • інтернет-маркетолог - 22 500 грн. (дистанційно – 27500 грн.);
  • маркетолог - 21 500 грн. (дистанційно – 25 000 грн.);
  • таргетолог - 17 000 грн. (дистанційно – 18 000 грн.);

для комунікабельних – успішна кар’єра у сфері комунікативної політики на посадах:

  • Media buyer - 60000 грн.;
  • продакт-менеджер - 29000 грн
  • супервайзер - 27500 грн.;
  • іnfluence-маркетолог - 25 000 грн.;
  • SMM-менеджер - 19 000 грн. (дистанційно – 18 000 грн.);
  • маркетинговий менеджер – 21500 грн. (дистанційно – 25 000 грн.).
  • Lead generation manager   - 20 000 грн.;

для творчих особистостей – втілення креативного потенціалу у рекламній агенції чи PR відділі на посадах:

  • директор з реклами/начальник відділу реклами – 50 000 грн.;
  • менеджер з реклами - 25000 грн
  • копірайтер - 21 500 грн. (дистанційно – 25 000 грн.);
  • бренд-менеджер – 21500 грн. (дистанційно – 25 000 грн.).
  • контент-маркетолог /контент-менеджер - 19 000 грн. 
  • промоутер - 15 000 грн. 
  • мерчендайзер - 13 000 грн. 

Заробітна плата вказана за даними Work.ua  як середня зарплата  у Києві в 2023 році.

В умовах війни до компаній, які працюють з інтернет-маркетингом додалися ті, хто змушений шукати варіанти для існування, масштабування бізнесу в нових реаліях. Наслідком цього став перекіс в сторону попиту фахівців над пропозицією, який можна спостерігати по сей день, це характерно для направлення і інтернет-маркетингу в цілому.  Адже практично кожній компанії необхідний штатний маркетолог. Це популярна перспективна і високооплачувана професія.

Попит на маркетологів, особливо висококваліфікованих, є незадоволеним і, що важливо, стабільно зростає в умовах цифровізації економіки та стрімкого поширення бізнесу в інтернет-просторі. Серед найбільш актуальних професій сьогодні – інтернет-маркетологи, СММ-маркетологи, маркетинг-аналітики та інші представники маркетингової професійної спільноти. Отже, ця професія є перспективною щодо можливостей довготривалої трудової кар’єри, професійного розвитку без необхідності різко змінювати фах.

У топі вакансій друге місце посідає керівник (менеджер) з продажів

При добросовісному навчанні ви гарантовано станете професіоналом з маркетингу, що дозволить вам побудувати професійну кар’єру та забезпечити своє незалежне фінансове майбутнє!


Обов'язки маркетолога можуть включати широке коло завдань:

  • дослідження та аналіз ринку збуту товарів і послуг,
  • розробка планів просування продукції або можливості для збільшення продажів уже відомої продукції,
  • визначення бюджету маркетингових кампаній,
  • аналіз цільової аудиторії,
  • прогноз коливань попиту і пропозиції на ринку, 
  • організація досліджень, заходів, акцій та оцінка їх ефективності, 
  • спілкування з субпідрядниками - наприклад, рекламними агентствами. 

Для цього він проводить опитування споживачів і фахівців, збирає і аналізує статистичну  інформацію, оцінює дії конкуруючих фірм, бере участь у виставках готової продукції. Також цей фахівець повинен добре розбиратися в організації виробництва, питаннях ціноутворення, збуту і витрат ресурсів.

Робота маркетолога відрізняється інтенсивним рівнем спілкування й умінням швидко знаходити спільну мову з великою кількістю людей з різних соціальних груп. Коло конкретних обов'язків маркетолога залежить від конкретної маркетингової стратегії розвитку та бізнес-плану компанії. Маркетолог так само може займатися рекламною діяльністю. Це може бути що завгодно: від розміщення простої реклами до піар-акцій.

Привабливість професії маркетолога полягає ще й у тому, що вона пропонує широкий спектр напрямів розвитку власних здібностей та інтересів, можливостей їх реалізації в різноманітних ринкових проектах і продуктах. Незмінним є лише те, що маркетолог завжди є креативним, готовим до постійних змін. А оскільки маркетингові знання та вміння за своєю суттю є інтернаціональними, універсальними, вони дають змогу їх компетентному власнику ефективно працювати у будь-якій національній економіці, на будь-яких сегментах глобальних ринків і відтак – успішно й надійно забезпечувати потреби свої, власної родини та досягати цілей компанії і суспільства в цілому.

Саме таких фахівців, здатних виконувати складні практичні завдання відповідно до вимог роботодавців, готують на кафедрі маркетингу у Державному університеті телекомунікацій!

На кафедрі здійснюється посилене вивчення англійської мови на протязі усіх років навчання: на 1-2 курсі – 3 пари занять  на тиждень,  на 3-4-5 курсах – по всім дисциплінам, які викладаються 20% занять повинні проводитись англійською мовою викладачами кафедр. Це забезпечить нашому студенту можливість вільно володіти технічною англійською мовою та засвоїти її на рівні міжнародного стандарту  В2.

Для покращення умов навчання та проведення наукових досліжень, з першого вересня 2021 року в Університеті почав працювати Інтернет зі швидкістю 5 Гігабіт в секунду.

Цей Інтернет найкращий серед Інтернетів усіх Університетів України та Європи.

Кожна кафедра Університету активно використовує інтернет для навчальної  та наукової роботи студентів.

5 квітня 2016 року Державний університет телекомунікацій став членом Міжнародного союзу електрозв'язку (МСЕ), Спеціалізованої агенції організації об'єднаних націй, штаб-квартира якого знаходиться у м. Женева, Швейцарія.

Університет став 49 навчальним закладом світу, що прийнятий до цієї організації.

Членство у Міжнародному Союзі Електрозв'язку відкрило доступ Університету до:

  • програм академічної мобільності;
  • розвитку спільної науково-дослідної діяльності

Кожен рік в Університеті проводиться міжнародна конференція під керівництвом Міжнародного союзу електрозв’язку, в якій приймають участь більше 30 країн світу.

На кафедрі розроблений інноваційний зміст навчання, який забезпечує навчання студента тому, що потрібно і як потрібно на сьогоднішній день і тому, що вимагає сучасний розвиток науки і технологій та компетенцій компаній партнерів кафедри – потенційних роботодавців, теоретично і практично. При добросовісному навчанні студента, інноваційний зміст навчання гарантує стовідсоткове отримання студентом першого, високооплачуваного робочого місця після закінчення Університету.

Інноваційний зміст навчання передбачає, що ми на кафедрі обов’язково навчаємо тому, чому потрібно, і як потрібно, теоретично і практично.

Теоретична підготовка здійснюється на основі сучасного розвитку науки і технологій та компетенцій компаній - партнерів кафедр.

На кафедрі якісне навчання студентів здійснюється не тільки теоретично, а і практично з використанням навчально-матеріальної бази створеної на обладнанні останнього покоління, сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Кафедра заключила договори з компаніями, які є потенційними замовниками випускників за спеціальністю підготовки  кафедри.

Теоретична і практична підготовка студентів проводиться на підставі компетенцій партнерів-кафедри компаній-роботодавців, з якими кафедрою укладені договори про співпрацю.

Перед закінченням бакалаврату кафедра спільно з компанією оцінює теоретичні знання, практичні уміння і навики студентів-випускників якщо вони показали добрі знання то вони отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії.

Підготовка по спеціальності починається не з третього, а з першого курсу.

На першому курсі для студентів викладається дисципліна «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів». Метою цієї дисципліни є навчання нашого студента налаштовувати та експлуатувати сучасні електронні пристрої і гаджети та у повній мірі використовувати можливості сучасних інформаційних технологій під час навчання в Університеті та у повсякденному житті.

Для студентів кафедри викладаються: на 1 курсі - «Групова динаміка та комунікації», на 2 курсі - «Ділові комунікації», на 4 курсі - «Засади відкриття власного бізнесу», «Хмарні технології», «Штучний інтелект», спрямовані на уміння працювати в команді і з командою, вміти відкрити та вести власний бізнес, знати перспективи розвитку інформаційних технологій, що дозволить нашому студенту йти в ногу з життям та відповідати вимогам сучасному розвитку навчальної та наукової роботи в світі.

Для забезпечення якості проведення практичних занять на кафедрі створена сучасна навчально-лабораторна база на основі обладнання останнього покоління компаній-партнерів кафедри і сучасних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Для якісної підготовки студентів усі їх практики проводяться в одній із компаній-партнера кафедри:

  • на 2-му курсі – ознайомчої;
  • на 3-му курсі – виробничої;
  • на 4-му курсі – переддипломної.

В результаті проведення інноваційного змісту навчання студенти-випускники бакалаврату, якщо вони показали добрі знання, отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії, що позитивно відрізняє нашу кафедру від кафедр інших ЗВО.

В Університеті з 01 січня 2016 року по 01 травня 2022 року відкрито 13 нових, актуальних, престижних та перспективних спеціальностей:

  • Комп’ютерні науки та інформаційні технології;
  • Підприємництво, торгівля та біржова діяльність;
  • Маркетинг;
  • Системний аналіз;
  • Публічне управління та адміністрування;
  • Інженерія програмного забезпечення;
  • Економіка;
  • Інформаційні системи та технології;
  • Комп’ютерні науки;
  • Мобільні та відеоінформаційні технології;
  • Штучний інтелект;
  • Інженерії програмного забезпечення автоматизованих систем;
  • Технології цифрового розвитку.

Після закінчення 1 курсу, в межах Університету у студентів є можливість перейти навчатись по іншій спеціальності на одній із кафедр Університету.

Шановні абітурієнти!
Розпочато формування списків бажаючих навчатись на кафедрі Маркетингу в 2023 році!
Якщо Ви мрієте в цьому році поступити на навчання - прошу Вас надіслати на особистий телефон завідувача кафедри маркетингу Виноградової Олени Володимирівни 098-72-29-528 або 095-85-82-888 (Viber, Telegram, WhatsApp) повідомлення:
Я, Прізвище Ім'я По батькові, мобільний номер телефону, бажаю поступити навчатись на Вашу кафедру.
Всі абітурієнти отримають персональну консультацію з питань вступу у 2023 році на обраній кафедрі від завідувача кафедрою!
Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 13 624