XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Як оптимізувати ігровий проєкт за допомогою патерну ObjectPool

12:34, 09-05-2023

Основним завданням викладачів кафедри Інженерія програмного забезпечення навчити студентів практичних вмінь з розробки, тестування та супроводу програмного забезпечення. Молоді та ініціативні практики ІТ, які мають науковий ступінь PhD і є доцентами кафедри, приділяють велику увагу саморозвитку та вдосконаленню як своїх знань та вмінь, так і пропонують студентами цікаві наукові і практичні дослідження.

Так, Олесь Дібрівний, PhD, доцент кафедри, Unity Developer в компанії Keiki з екосистеми Genesis, пропонує всім охочим поринути у світ розробки ігор і дізнатись: «Як оптимізувати ігровий проєкт за допомогою патерну ObjectPool». Олесь займається створенням продукту на стику EdTech та GameDev — застосунки й вебпродукти для розвитку дітей, а також є викладачем з дисципліни «Розробка ігор» для студентів 3 курсу.

Хочеш дізнатись:

  1. Чому на співбесіді, якщо питають про патерни програмування, які ви використовуєте у розробці ігор, одним із перших потрібно назвати ObjectPooL?
  2. Чому цей патерн важливий і має бути в основі оптимізації 99% ігрових проєктів?

Відкривай посилання і поринь у світ розробки ігор!

Кафедра Інженерії програмного забезпечення запрошує всіх бажаючих на навчання за спеціальністю 121 Інженерія програмного забезпечення! Навчимо створювати, тестувати і супроводжувати застосунки, веб-додатки, ігри і багато цікавого в ІТ-сфері!!!

Читайте також
Переглядів: 801