XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Вітаємо студентів – маркетологів з отриманням сертифікатів Веб-студії «UpWay»

10:38, 03-07-2022

Отримання сертифікатів від компанії-партнера кафедри надає студенту право на отримання першого високооплачуваного робочого місця, бо кожен роботодавець знає, що сертифіковані співробітники можуть працювати ефективніше. За статистикою, у середньому, сертифіковані співробітники заробляють на 15 відсотків більше, ніж співробітники без сертифікатів.

Навчаючись за спеціальністю «Маркетинг» в Державному університеті телекомунікацій майбутні маркетологи мають унікальну можливість розширити свої знання та отримати сертифікати за успішне проходження курсів, що дає додаткові переваги в швидко змінюваному світі маркетингових технологій.

Так, разом з дипломами, наші найкращі студенти – випускники отримали сертифікати від Веб-студії «UpWay».

Кафедра маркетингу щиро вітає студентів групи МРД – 41 з отриманням сертифікатів і бажає не зупинятися на досягнутому та підкорювати нові вершини!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 331