XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Кафедра маркетингу 13 грудня о 15.15 год. запрошує на гостьову лекцію-дискусію Євгена Єременка - керівника проєкту для бізнесу електронного майданчику Zakupki.prom.ua.

10:37, 12-12-2022

На лекції-дискусії ми розглянемо питання:

Електронний майданчик Zakupki.prom.ua: можливість працювати із закупівлями будь-де та будь-коли.

Електронні закупки для бізнесу: умови тендерів прозорі, пропозиції учасників відкриті, і перемагає саме той, хто пропонує найкращі умови.

Оголошуємо та проводимо тендер на електронному майданчику: майстер-клас у тестовому режимі.

Лекція-дискусія відбудеться 13 грудня о 15.15 год. за київським часом.

https://us05web.zoom.us/j/85295656494?pwd=bGRGaXJYLzNNZ21vSDRIT3JEYS9Mdz09   

Ідентифікатор конференції: 852 9565 6494

Код доступу: 2022

 

Завідувач кафедри маркетингу Олена Володимирівна Виноградова.

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 927