XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Вітаємо з успішним захистом кваліфікаційних робіт магістрів - маркетологів!

16:30, 21-01-2023

19 грудня 2023 року проведено засідання Державної екзаменаційної комісії із захисту кваліфікаційних робіт студентів денної форми навчання за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» ступеня вищої освіти «Магістр».


Кафедра маркетингу вдячна Голові комісії Олені Зайцевій, професору Державного торговельно-економічного університету за увагу до доповідей здобувачів вищої освіти, зазначила високий рівень підготовки маркетологів у Державному університеті телекомунікацій та побажала нашим студентам успішно реалізувати себе у професійній діяльності.

Результати захисту кваліфікаційних робіт показали, що студенти добре володіють компетентностями здійснювати теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу; пропонувати і обґрунтовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта.

Колектив кафедри маркетингу щиро вітає магістрів-маркетологів з успішним захистом кваліфікаційних робіт.

Зичимо нашим студентам успішної кар’єри, благополуччя в мирній Україні! Нехай студентські роки залишать добрі спогади про студентське життя, яке проходило у стінах Alma mater.


Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 282