Кафедра маркетингу 16 лютого о 17.00 год. запрошує на гостьову лекцію Віктора Тринчука – головного редактора журналу «Страхові ринки та компанії». На лекції ми розглянемо питання: маркетингові дослідження та комунікації на страховому ринку, Product placement в маркетингових комунікаціях страхових компаній; особливості використання інструментів вірусного маркетингу на страховому ринку; мобільний маркетинг страхових компаній.
Запрошуємо всіх бажаючих!
Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.
Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.
Завідуючий кафедрою зателефонує Вам як тільки отримає повідомлення.