XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Майбутнім маркетологам про страховий маркетинг

16:26, 21-02-2023

16 лютого 2023 року за сприянням кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій відбулася відкрита гостьова лекція «Страховий маркетинг». 

Лекцію провів Віктор Тринчук – головний редактор журналу “Страхові ринки та компанії”, що індексуються в базах даних Scopus та Web of Science.

До відкритої гостьової лекції завітали науково-педагогічні працівники Національного університету біоресурсів та природокористування, генеральний директор Асоціації “Страховий бізнес” Вячеслав Черняховський, керівник ТОВ “Українські страхові технології” (InsCom) та засновник онлайн майданчику проведення дискусій керівників страхового ринку “Страховий ринг” Ігор Любашенко, які розповіли про проблеми, з якими наразі стикається страховий бізнес в Україні.

Завідувач кафедри маркетингу - доктор економічних наук, професор Олена Виноградова від імені Державного університету телекомунікацій висловлює щиру подяку Віктору Тринчуку - людині, безмежно відданій своїй справі

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 027