XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Студенти – маркетологи на практиці у флагманському магазині «Фокстрот»

09:40, 30-03-2023

В березні 2023 р. в рамках виробничої практики студенти 3 курсу спеціальності "Маркетинг" мали  екскурсію і виїзні заняття у одному з магазинів-флагманів компанії "Фокстрот" на вул. С.Бандери 21  у м.Києві.

27 березня наших студентів радо зустріла Олена Пробачай, керівник відділу підбору та адаптації персоналу компанії "Фокстрот". Вона ознайомила студентів з історією створення мережі, місією, життям та цінностями Команди, соціальною відповідальністю  компанії під час війни.

Леся Нікуліна, начальник відділу торгового маркетингу розказала нашим студентам про основи торгового маркетингу та новітні способи оплати, впроваджені в компанії.

Євген Ніколаєв, директор магазину "Фокстрот" на вул. С.Бандери 21, провів студентам екскурсію по магазину, пояснив основні моменти зонування магазину, головні завдання і секрети візуального мерчандайзингу техніки і електроніки.

Василь Гриб, начальник відділу технічної підтримки продаж, говорив про те, як Компанія "Фокстрот" підтримує курс на цифровізацію продажів, про низку безконтактних видів оплати на сайті, в чатботі, з використанням QR-коду. Мережа "Фокстрот" стала першим ексклюзивним партнером блокчейн-системи Binance і запустила можливість оплати товарів в інтернет-магазині та роздрібних торговельних точках мережі за допомогою Binance Pay.

Олександр Казельский – начальник навчально-тренувального центру для ознайомлення та відчуття системи навчання в компанії, у тренінговому центрі провів для студентів ігри та вікторину, в яких молодь прийняла активну участь. Переможець отримав приз від компанії, а всі студенти – сувеніри з фірмовою симіволікою.

Наші студенти отримали незабутні враження від екскурсії і занять, від неймовірного колективу магазину, цінностей і незламних людей компанії «Фокстрот», які під час війни, не дивлячись на втрати і падіння ринку, знаходять сили і можливості допомагати ЗСУ, населенню, прагнути до розвитку. Компанія «Фокстрот» вміє об’єднувати і запалювати своїми проєктами!

Студенти залишились дуже задоволеними. Дякуємо керівнику відділу підбору та адаптації персоналу компанії «Фокстрот» Олені Пробачай, директору магазину "Фокстрот" на вул. С.Бандери, 21 Євгену Ніколаєву, та іншим спікерам за організацію змістовних занять для наших студентів, за приділений час і увагу і сподіваємось на подальше плідне співробітництво!

Довідково:
«Фокстрот» – одна з найбільших в Україні роздрібних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. У 2021 році Фокстрот відзначив 27 років роботи. Бренд розвивається як омніканальній: в Україні працює більше 114 магазинів «Фокстрот» у обласних і районних центрах України. Трафік інтернет-магазину Foxtrot.ua щомісяця сягає 10 млн відвідувань (за даними similarweb.com). Кількість учасників програми лояльності «Фокс Клуб» становить 12 млн покупців. Компанія визнана одним з кращих 25 українських брендів, входить до до трійки кращих e-commerce-ритейлерів країни в сегменті техніки, електроніки і гаджетів. Бренд першим серед рітейлерів електроніки запровадив програмне РРО (касу в смартфоні), за рік довівши частку електронних чеків до 90% продажів, та вчасно запустив найсучасніші способи оплати товарів – через чат-бота у Вайбері та Телеграм, оплату за допомогою VisaQR, рішення LiqPAY та віртуальні гаманці Apple Pay/Google Pay. Бренд Фокстрот розвиває ГК«ФОКСТРОТ». Керівники — Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев. Керівник мережі Фокстрот — Олексій Зозуля.

Нещодавно Forbes Україна назвав Фокстрот серед тридцяти стійких приватних компаній України воєнного року та серед п’яти вітчизняних брендів, що відштовхнулися від дна. «Незламний року» у вітчизняному рітейлі, компанія, значуща для галузі, що зазнала величезних збитків через війну, але зуміла відновити та продовжувати роботу – так номінували Фокстрот журналісти бізнес-видання Mind.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 078