XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Залучення кафедри маркетингу до передового досвіду науково-практичних та освітніх інновацій і трендів

12:21, 16-05-2023

Завідувач кафедри маркетингу доктор економічних наук, професор Олена Виноградова виступила модератором на панельній дискусії на ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Інновації, тренди та виклики в індустрії гостинності»  у Львівському університеті економіки і торгівлі.

Під час конференції обговорювалися гострі питання відновлення населення та економіки України у післявоєнний період з врахуванням досвіду країн, які пройшли цей важкий шлях.


На другий день була нагода долучитися до обговорення питань формування освітніх програм відповідно до умов стейкхолдерів та світових викликів.


Відповідний досвід науково-практичних та освітніх інновацій  і трендів буде врахований кафедрою маркетингу, що дозволить підвищити якість підготовки здобувачів.


Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 686