XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Для студентів – маркетологів самі найсучасніші технології маркетингу

21:12, 23-05-2023

Чигиринський Артем, СЕО компанії ADVIN: "3D-маркетинг: новий тренд десятиліття. AR | VR | 3D технології для брендів" – таку лекцію прослухали наші студенти

23.05.2023 р. на запрошення до нас завітав Артeм Чигиринський — СЕО і співвласник компанії ADVIN (http://adv.ua/), яка займається створенням проектів із використанням імерсивних технологій.

Як дізналися студенти-маркетологи, 3D-маркетинг – це використання 2D, 3D-, а також імерсивних технологій для впливу на рішення споживача. Сучасний споживач все більше стає імерсивним, хоче вибирати, пробувати, міряти товари не виходячи з дому. За даними дослідження Deloitte, 61% споживачів хочуть купувати товари в Інтернеті з цифровою приміркою і при наявності на сайті маркетплейсу такої послуги, рівень повернення товарів знижується на 25%.

Лектор розповів про інструменти 3D-маркетингу: доповнену реальність (що “живе” тільки в смартфоні) та способи її створення, віртуальну реальність (що “живе” у VR-окулярах), метавсесвіт, гейміфікацію.

Студенти дізналися про переваги 3D-маркетингу для бізнесу. Як з’ясувалося, він дозволяє: створювати можливості віртуальної примірки одягу чи взуття; отримувати додатковий прибуток за рахунок оцифровки товарів; знайти нові ринки збуту; посилити програми лояльності, збільшивши час контакту з споживачем, то ін.

Артем розповів, як доповнена та віртуальна реальність вже зараз допомагають відновлювати Україну, дозволяють покращувати реабілітаційне відновлення військових та цивільних людей, які втратили кінцівки та отримали травми внаслідок військових дій. Спікер також розказав і показав роботу компанії ADVIN на пісенному конкурсі «Євробачення» 2023 р., поділився зі студентами цікавими кейсами – з портфеля проектів своєї компанії.

Довідково: компанія ADVIN – експерт із створення проектів із використанням імерсивних технологій, займається якими вже 6 років. Місія компанії ADVIN – додавати брендам нестандартний AR / VR контент для того, щоб вони Перемагали. Компанія має професійну студію 3D-моделінгу, мультиплікації та анімації, яка створює сцени для доповненої і віртуальної реальності, забезпечує повний цикл виробництва AR / VR проекту – від ідеї та 3D-продакшена до технічної реалізації. Має 250+ успішних проектів, 1М+ унікальних сканів зображень в AR, 180+ створених і анімованих 3D-моделей, 35+ VR активностей. Клієнтами ADVIN є компанії CocaCola, Toyota, LG, Lenovo, AVON, Tefal, LAKALUT, Syngenta, Світоч, МЕТРО Україна, Konti, МХП та інші.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 731