XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Дисципліна Хмарні технології на кафедрі Комп'ютерних наук

10:27, 23-05-2023

На кафедрі Комп'ютерних наук впроваджено інноваційну організацію навчального процесу. Тому кафедра Комп'ютерних наук включила дисципліну Хмарні технології в свою програму для майбутніх фахівців. В рамках цієї дисципліни розглядаються проблеми віртуалізації і новітні розробки в цій області.  

Що таке Docker? Docker - це програмне забезпечення, яке дозволяє ізолювати додатки та сервіси у контейнерах. Контейнери - це легкі, портативні та самодостатні середовища, які містять усе необхідне для запуску додатку, включаючи бібліотеки, залежності та конфігурації.

Для чого створено Docker? Docker було створено для полегшення процесу розробки, тестування та розгортання додатків. Контейнеризація дозволяє розробникам відокремити додатки від операційної системи та інших додатків, що встановлені на сервері. Це знижує ризики конфліктів та дозволяє запускати додатки на різних серверах з різними операційними системами.

Основні властивості Docker:

  • Можливість розгортання та управління контейнерами;
  • Ізоляція додатків та операційних систем;
  • Підтримка різних оперативних систем;
  • Швидкість та надійність.

Що таке Kubernetes? Kubernetes - це система оркестрування контейнерів, яка дозволяє керувати та розгортати контейнеризовані додатки в масштабованому середовищі. Вона дозволяє автоматизувати процеси розгортання, масштабування та керування контейнерами з різних джерел.

Для чого створено Kubernetes? Kubernetes було створено для того, щоб спростити та автоматизувати процеси розгортання, масштабування та керування контейнерами. Kubernetes дозволяє розгортати додатки на будь-якому середовищі та забезпечує високу доступність та масштабованість.

Питання встановлення та використання Docker та Kubernetes вивчаються студентами кафедри Комп'ютерних наук в рамках дисципліни Хмарні технології.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "122 Комп’ютерні науки" кафедри Комп’ютерних наук та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Переглядів: 528