Вчена рада Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій
Основні положення
Вчена рада є колегіальним органом управління Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій, яка розглядає найважливіші питання діяльності Університету та реалізації державної політики в галузі освіти України згідно зі Статутом Університету.
Структура та організація роботи
- Вчену раду представляє голова ради (ректор) або проректор з навчальної роботи (перший заступник голови Вченої ради) чи проректор з науково-педагогічної роботи (заступник голови Вченої ради), якого за наказом призначено виконувачем обов’язків ректора.
- Обов’язки секретаря Вченої ради виконує учений секретар Університету; у своїй діяльності він керується службовою інструкцією ученого секретаря Університету і підпорядковується безпосередньо голові ради (ректору).
- Засідання Вченої ради проводяться згідно порядку денного, який затверджується головою ради; секретар Вченої ради формує порядок денний та доводить його до відома кожного члена ради не пізніше як за 2 календарних дні до чергового засідання.
- Рішення Вченої ради приймають шляхом відкритого голосування, крім випадків, передбачених чинним законодавством, коли голосування проводять бюлетенями (таємне голосування).
- Рішення Вченої ради Університету вводяться в дію рішеннями ректора Університету.
- Засідання Вченої ради протоколюються. Протоколи підписуються головою та секретарем Вченої ради.
Функції
Вчена рада Університету:
- Визначає стратегію і перспективні напрями розвитку освітньої, наукової та інноваційної діяльності;
- Розробляє та подає до вищого колегіального органу громадського самоврядування проект Статуту та Колективного договору, а також зміни й доповнення до них.
- Ухвалює фінансовий план і річний фінансовий звіт Університету;
- Визначає систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості вищої освіти;
- Ухвалює рішення про розміщення власних надходжень у територіальних органах центрального органу виконавчої влади в сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, або в банківських установах;
- Ухвалює за поданням ректора Університету рішення про утворення, реорганізацію та ліквідацію структурних підрозділів;
- Обирає за конкурсом таємним голосуванням на посади завідувачів кафедр, професорів і доцентів;
- Затверджує освітні програми та навчальні плани для кожного рівня вищої освіти та спеціальності;
- Ухвалює рішення з питань організації освітнього процесу, визначає строки навчання на відповідних рівнях;
- Затверджує зразок та порядок виготовлення власного документа про вищу освіту, положення про процедуру і підстави для його видачі випускникам, а також зразки, порядок виготовлення, процедуру і підстави для видачі випускникам спільних і подвійних дипломів;
- Ухвалює основні напрями проведення наукових досліджень і інноваційної діяльності, міжнародних зв’язків в Університеті;
- Оцінює науково-педагогічну діяльність структурних підрозділів;
- Присвоює вчені звання професора, доцента та старшого дослідника і подає відповіді рішення на затвердження до атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України;
- Приймає остаточні рішення про визнання іноземних документів про вищу освіту, наукові ступені та вчені звання під час прийняття на роботу педагогічних, наукових, науково-педагогічних та інших працівників, а також під час зарахування вступників на навчання;
- Подає пропозиції ректору Університету щодо призначення та звільнення з посади проректорів, головного бухгалтера та завідувача бібліотеки;
- Розглядає та схвалює документи до ліцензування нових та скасування діючих освітніх напрямів підготовки;
- Затверджує результати конкурсів науково-дослідних робіт;
- Затверджує відкриття докторантури та аспірантури, тем дисертаційних робіт, наукових керівників та наукових консультантів поміж числа докторів наук, докторів філософії для докторантів, аспірантів та здобувачів;
- Затверджує рекомендації до вступу в аспірантуру, зарахування в докторантуру та відрахування з аспірантури, докторантури, подовження терміну навчання в аспірантурі, докторантурі відповідно до Положення про аспірантуру і докторантуру;
- Вносить пропозиції щодо усунення від наукового керівництва (консультування) осіб, які не забезпечують своєчасної і якісної підготовки аспірантів (докторантів);
- Розглядає та оцінює стан роботи й розвитку бібліотеки, науково-технічного оснащення структурних підрозділів Університету.
- Погоджує творчі відпустки для завершення роботи над дисертаціями, написання підручників, монографій тощо.
- Приймає рішення про призначення персональних стипендій;
- Надає рекомендації щодо друку наукових журналів, рукописів монографій, підручників, посібників тощо.
- Створює консультативно-дорадчі органи з питань основної діяльності Університету, а також постійні та тимчасові комісії і робочі групи для вивчення й підготовки окремих питань на розгляд Вченої ради.
- Ухвалює рішення про вступ до спілок, асоціацій, інших фахових організацій, у тому числі й міжнародних.
- Розглядає інші важливі питання, що пов'язані із діяльністю Університету відповідно до Статуту.