XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Магістри-маркетологи прокачують hard, digital & soft skills через сучасні технології стратегічного системного мислення

09:47, 04-04-2024

Освітній рівень магістра передбачає оволодіння студентом інтегрованими навичками управління через синергію інформаційних джерел, які пропонуються обраною магістерською програмою. Так, базисним навиком магістрів-маркетологів є набуття стратегічного мислення, яке формується через вивчення різного роду моделей поведінки бізнесу у конкурентному ринковому середовищі та через розвиток притаманних якостей фахівцю маркетологу із розвинутою управлінською інтуїцією, а саме відчуттям тенденцій розвитку ринку та перспективного бачення трендових стратегій на рику. В такому ключі, магістри-маркетологи кафедри Маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій навчаються технологіям логіки вибудовування стратегічних управлінських рішень і адаптації їх до ринку на базі конкурентної маркетингової стратегії, яка найкраще буде відповідати потребам бізнесу.

Стратегічне мислення для управління маркетинговою діяльністю, формується у студентів через засвоєння основ дисципліни Стратегічного маркетингу, в результаті чого магістри-маркетологи набувають компетентності:

  • визначати конкурентні маркетингові стратегії та застосовувати їх в умовах невизначеності та ризикованості,
  • розробляти проекти ринкових інновацій для забезпечення конкурентоспроможності бізнесу,
  • здійснювати власні дослідження аналізу конкурентного середовища та  обґрунтовувати маркетингові тренди ринкових тенденцій,
  • знаходити шляхи використання резервів підвищення ефективності ведення маркетингової діяльності.

В сукупності з вивченням інших освітніх компонентів, Стратегічний маркетинг для магістрів-маркетологів сприяє розвитку у магістрів професійних навичок застосування комплексної маркетингової стратегії для досягнення конкурентних цілей підприємства через маркетинг-інструменти, що дозволять аналізувати стратегії конкурентів, знаходити внутрішні ресурси та можливості компанії як джерело сталої конкурентної переваги. Організація навчання Стратегічному маркетингу включає лекційні та практичні заняття, лекції-візуалізації, презентації за тематикою, навчальні дискусії, тренінгові семінари до прикладу проведення ділових ігор. Загалом, кафедра Маркетингу в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій була створена для надання студенту інформації про маркетингові технології в сучасній освіті та для розвитку і виховання креативних здібностей у студентів, творчого пошуку ними резервів стратегічного управління підприємством.

Тому, щоб навчитися професійно презентувати і віддавати світу свій потенціал магістри-маркетологи прокачують hard, digital & soft skills через сучасні технології стратегічного системного мислення; через розвиток на кафедрі аналітичних здібностей; через набуття навичок професійної комунікації та адаптивних здібностей, що дозволить фахівцю конкурувати у мінливих вимогах ринку праці.  

Переглядів: 267