XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Маркетолог – найактуальніша професія всіх часів

14:16, 15-02-2023

З року в рік відбуваються суперечки стосовно того, які ж професії найбільш актуальні та затребувані. Щоразу ця відповідь змінюється. Деякі професії поповнюють ряди «найкращих», а деякі – покидають. Проте є одна професія, яка утримується в списку «найпопулярніших» вже доволі тривалий час, та навряд чи покине його. Звісно ж, що мова йде про маркетологів.

Державний університет телекомунікацій вже більше 8 років навчає та випускає у світ успішних маркетологів, які працюють у більшості відомих українських компаніях, серед яких: «E-tender», «Імпорт-Офіс Україна»,  «ADPARTNER», «C3PA» та інші.

За рахунок інноваційного змісту навчання та нестандартного підходу викладацького складу до навчання, студенти-маркетологи отримують всебічну маркетингову освіту, в яку входять не тільки практичні та теоретичні знання, а розвиток креативності, критичного та стратегічного мислення і тайм-менеджменту.

Досвід українського ринку показав, що не дивлячись на умови та чинники, що впливають на попит та пропозицію, маркетолог – чи не єдина професія, що завжди знаходиться «на плаву» та має можливість заробляти великі гроші. А все завдяки тому, що маркетинг існуватиме стільки, скільки існуватиме попит та пропозиція на ринку.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 610