XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Конкурентні переваги підготовки бакалаврів на кафедрі Маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій

08:16, 19-10-2023

Завідувач кафедри маркетингу, доктор економічних наук, професор Виноградова Олена Володимирівна 16 жовтня звітувала керівництву Університету про переваги навчання на кафедрі Маркетингу, втілені у навчальний процес Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій. Це переваги, які стосуються як загалом навчального процесу в університеті так і особливостей навчання на кафедрі маркетингу.

Кожен студент, який переступає поріг нашого навчального закладу, відчуває особливий дух причетності до міжнародної професійної спільноти. Ще у квітні 2016 році наш Університет, єдиний з закладів вищої освіти України, став 49-м навчальним закладом світу офіційним членом Міжнародного союзу електрозв’язку - підрозділу Організації Об’єднаних Націй, який розробляє стандарти електрозв’язку для всього світу. Це означає, що Університет інтегрований у міжнародний освітній простір і надає нашим студентам освіту Європейського рівня. Під егідою Міжнародного союзу електрозв’язку Університет  щороку проводить  міжнародні конференції для країн Європи та світу. За результатами освітньої діяльності Міністерством освіти і науки України та Національною академією педагогічних наук України наш Університет чотири рази удостоєний почесним званням «Лідер вищої освіти України» та «Лідер ІТ-освіти України» – квітень 2019, листопад 2019, листопад 2020 і листопад 2021 рр.

Навчально-матеріальна база Університету Міністерством освіти і науки України визнана найкращою серед закладів вищої освіти, про що свідчить гран-прі у номінації «Інноваційний розвиток навчально-лабораторної бази відповідно до вимог науково-технічного прогресу». В Університеті працює Інтернет зі швидкістю 5 Гігабіт в секунду, що є найкращим Інтернетом серед закладів освіти не тільки України, а і Європи. Це дозволяє студентам успішно навчатись сучасним маркетинговим технологіям.

Підтвердженням успішного працевлаштування випускників є те, що наш Університет за рішенням Міністра освіти і науки України та Президента Національної академії наук України був двічі нагороджений гран-прі у номінації «Досягнення у працевлаштуванні випускників вищого навчального закладу» у 2020 і 2021 роках.

На кафедрі відкрита найсучасніша і затребувана на ринку праці освітня програма – «Маркетинг», що дозволяє випускникам кафедри гарантовано бути працевлаштованими. Відповідно до опублікованих вакансій роботодавців, заробітна плата маркетолога починається від 21 000 грн., інтернет-маркетолога - від 25 000 грн, маркетолога - аналітика- від 32 000 грн, помічника керівника з продажу  - від 45 000 грн., Media buyer   - від 60 000 грн.

Підготовка за спеціальністю на кафедрі починається не з третього, а з першого курсу. З першого курсу на освітній програмі студентам надаються фахові знання та навички з маркетингу, основ презентації та візуалізації інформації, спічрайтингу та риториці, електронного бізнесу, інформаційних систем і технологій у маркетингу. Це дозволяє студенту з першого курсу опановувати спеціальність, зрозуміти яку професію він здобуде.

Для набуття практичних умінь і навичок роботи, побудови навчального процесу на рівні світових освітніх стандартів відповідно до вимог роботодавців на кафедрі створена сучасна навчально-лабораторна база на основі обладнання, програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення останнього покоління. На кафедрі діє «Навчальна  лабораторія Digital-маркетингу та Google – аналітики», де студенти виконують маркетингові дослідження та створюють власні проекти.

Кафедрою укладено договори про співпрацю з провідними компаніями, які працюють по спеціальності підготовки кафедри і є потенційними роботодавцями для випускників. Це компанії: ТОВ «UDS SYSTEM»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ПАРТНЕРЕД», ТОВ «ГЛОБАЛДІДЖІТАЛ», ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА».  У результаті співробітництва з такими компаніями кафедра отримує сформовані вимоги до випускників, студенти мають можливість бути обізнаними з інноваційними напрямами їхньої діяльності, вдосконалювати знання та вміння (професійні компетенції), які роботодавці висувають до претендентів на посади, та можливість подальшого працевлаштування випускників кафедри. І угоди з ними діють не тільки на папері, студенти проходять практики, стажування в компаніях, ми запрошуємо до викладання на кафедрі фахівців-практиків, компанії проводять сертифікаційні курси для студентів. Така тісна співпраця свідчить, що компанії дійсно зацікавлені в наших студентах і випускниках.

До проведення практичних занять як носії практичних знань залучаються працівники компаній-партнерів кафедри, які працюють на кафедрі на половину ставки викладачами. Це забезпечує зв'язок між теорією та практикою, і надає нашим студентам найбільш сучасні знання у передовій сфері маркетингу. На кафедрі працюють: доцент кафедри Михайло Іртлач - директор з маркетингу ТОВ «ГЛОБАЛДІДЖІТАЛ»; старший викладач кафедри Андрій Снітко – Вебмайстер партнерської мережі Admitad (фахівець з запуску і оптимізації рекламних кампаній), які надають сучасні і перспективні знання з маркетингових технологій, які застосовуються в компаніях.

Для того щоб Ви поступили навчатися на кафедру Вам необхідно звернутися до завідувача кафедри Маркетингу, контактні дані якого зазначені нижче, та заповнити надану Вам завідувачем кафедри заяву на вступ до кафедри.

Завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор  Виноградова Олена Володимирівна 

Тел.: +380(95)858 28 88

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 448