XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Виїзне заняття в магазин YABLUKА і музей техніки Apple в межах практики студентів-маркетологів

13:36, 19-02-2024

В межах практики студенти-маркетологи 16 лютого відвідали магазин YABLUKА і музей техніки Apple на вул. Хрещатик, 42.

Екскурсію по магазину і музею провів для них адміністратор магазину Володимир Єрмаков. Він розказав історію виникнення мережі техніки YABLUKА в Україні, про її маркетингову стратегію в Україні, про організаційну структуру магазину, організацію роботи, навчання персоналу.

Студентів цікавили вимоги до продавців-консультантів, система оплати праці, мотивація продавців-консультантів. На всі запитання студенти отримали вичерпні відповіді від Володимира і поради по працевлаштуванню.

Інтерес визвали останні новинки бренду Apple, програма лояльності, програма обміну старого iPhone на новий Trade IN, умови кредитування покупців від кількох банків-партнерів.

Музей техніки Apple неймовірний: він вміщує біля 100 експонатів, серед яких ексклюзивні  гаджети від Apple.

                                                                                                                                                                                                                  

В Apple Museum представлені:

  • Повна лінійка iPhone від першого до найновішого у робочому стані
  • Найперші iPod, iMac, MacBook, iPad
  • Компʼютери Apple перших генерацій, серед них такі як: Apple II , оригінальний Macintosh
  • Клавіатури, миші, та комплектуючі, автографи від засновників Apple
  • Оригінальний комп’ютер Lisa із Купертіно, з гравіюванням офісу.

Ми дуже вдячні адміністратору магазину Володимиру Єрмакову і його директору Денису Колбасіну за цікаву екскурсію і розповідь! Прийдемо ще!

Довідково: Національна українська мережа YABLUKA – це сертифіковані монобрендові магазини техніки Apple та аксесуарів.   Компанія YABLUKA успішно працює на території України з 2009 року, а в 2020р. обʼєднала мережі магазинів iSTUDIO та YABLOKi в одну, чим істотно посилила свій потенціал. В склад компанії, крім 33 монобрендових магазинів, входить і YABLUKA Service — мережа спеціалізованих центрів обслуговування техніки.

Продукція Apple, на сьогодні, є безсумнівним лідером в світі техніки. Вибираючи її, клієнти завжди отримують якість і зручність у використанні. Перевага покупки в монобрендовому магазині в тому, що співробітники мають експертні знання в продукції бренду Apple і можуть більш експертно допомогти в підборі пристрою, налаштуваннях, максимально швидко ввести в світ Apple.

Йдучи в ногу з гаслом: «В YABLUKA ми продаємо не коробки з технікою — ми продаємо враження», компанія вважає свою команду  стратегічним ресурсом компанії. Систематичне навчання, плідна співпраця та сучасна система мотивації створюють високій рівень сервісу в обслуговуванні клієнтів та основу інноваційного розвитку компанії в Україні.

YABLUKA – це найкращий продукт, висока якість, інноваційність, професійна Команда, потужна oнлайн-підтримка, експертний сервіс!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 437