XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Новітні методики та сучасні технології, які впроваджено у курс «Логістика»

10:43, 21-02-2024

Маркетинг і логістика є частиною єдиної системи збуту продукції компанії. Маркетинг в даній системі є фундаментом, так як забезпечує аналіз споживчого ринку, інформує про кількість необхідної продукції в певному сегменті ринку, а логістика в той самий час виступає інструментом маркетингової стратегії, дозволяючи доставити необхідний товар в потрібне місце в потрібний час, що сприяє отриманню максимального результату при мінімальних витратах.

Лектор курсу «Логістика» к.е.н., доцент Дарчук Вероніка Геннадіївна під час викладання дисципліни прагне надати майбутнім маркетологам необхідні знання та навички з організації логістичної діяльності, а саме:

  • аналізувати організаційні структури підприємства та відділи управління логістичними процесами;
  • розробляти стратегії у сфері логістики;
  • визначати ефективність використання ресурсів на підприємстві за допомогою нормативного методу;
  • розробляти та проектувати маршрути руху транспортних засобів;
  • теоретично грамотно і послідовно виявляти проблему, ставити завдання, виділяти недоліки системи управління логістичними процесами на підприємстві;
  • використовувати сучасні методи аналітичної та проєктної роботи у сфері логістики.

Задля ефективного викладання дисципліни до конспекту лекцій  цього року додано модуль «Сучасні технології організації логістичної діяльності». Логістичний бізнес – сфера, що вимагає постійного вдосконалення і розвитку. Тому для ефективної роботи та результативного функціонування логістичних ланцюжків і схем необхідні постійні інновації, пошук нових рішень. Сьогодні такими інноваційними рішеннями в діяльності логістичних компаній стають: 3-D друк, дрони, роботи, окуляри доповненої реальності, а також інтернет речей.


Вивчення сучасних технологій організації логістичної діяльності покращить професійний рівень студентів-маркетологів та стане суттєвою перевагою на ринку праці.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 425