XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Кафедра військової підготовки Національного університету оборони України запрошує на День відкритих дверей 15 листопада 2023 року

12:09, 06-11-2023

СЛАВА УКРАЇНІ!

ГЕРОЯМ СЛАВА!

СЛАВА ЗСУ!

Шановні колеги!

Кафедра військової підготовки Національного університету оборони України Запрошує Вас на День відкритих дверей

Час: 15 листопада 2023 року о 15:00 годині

Підключитися до конференції Zoom https://us05web.zoom.us/j/5032172686?pwd=T0pmTW5PWGZFQS9wakthKy8wRT RIQT09

Ідентифікатор конференції: 503 217 2686

Код доступу: KVPNUOU

Відповіді на питання.

Запрошуємо Вас до вступу та навчання!

Після закінчення навчання на кафедрі військової підготовки разом з дипломом про вищу освіту Ви отримаєте звання молодшого лейтенанту запасу згідно обраної Вами військово-облікової спеціальності.

Адреса: вул. Авіаконструктора Антонова 2/32, корпус 76, кабінет 2а, КПП № 3

Контактні телефони:

  • 063-519-56-17,
  • 044-271-09-72

Інформація щодо наступних днів відкритих дверей: https://www.facebook.com/kafedraviiskovoyi

Офіційний сайт Кафедри військової підготовки Національного університету оборони України: https://nuou.org.ua/u/stru/centers/kvp/

Електронна адреса:

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 098