XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Команда з чирлідингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій здобула нагороди на Універсіаді міста Києва

17:06, 26-03-2024

24.03.2024 відбулися змагання Студентської ліги з чирлідингу в програмі Універсіади м. Києва.

У змаганнях взяли участь команди 5 ЗВО столиці.

За регламентом змагання були особистісно-командними. Студенти мали змогу виступити в сольних програмах, дуетах та командою.

ДУІКТ був представлений командою черлідингу «Енерджі»із талановитих та завзятих спортсменок в 3-х видах програм:
Соло – 1 учасник номінація Urban Cheer Черняк Діана – 2 місце;

Дуети – 2 пари (номінація Urban Cheer – Табунець Анастасія та Вельгус Христина – 3 місце; номінація Jazz Dance – Черняк Діана та Вельгус Христина – 2 місце. 

Чирлідинг – це вид спорту, який гармонійно поєднує хореографію, гімнастику та акробатику. Водночас за грацією та досконалістю рухів стоять дисципліна та постійні тренування, результат яких – перемога на змаганнях.

Наших переможниць чекає багато тренувань та підготовка до Чемпіонату України з чирлідингу. Вітаємо наших студенток із гідною перемогою та бажаємо ще більших досягнень у майбутніх змаганнях

Олександр Коваль,завідувач кафедри БЖД та фізичного виховання

 

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 111